Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvor gammel var du når du debuterte seksuelt?

TiNuSsS

Når debuterte du?  

2 146 stemmer

1. 1. Når debuterte du?

• 12
      62
    • 13
      44
    • 14
      119
    • 15
      208
    • 16
      258
    • 17
      202
    • 18
      178
    • 19
      80
    • 20
      68
    • 21-30
      88
    • 31-40
      3
    • 40+
      20
    • Har ikke hatt sex
      817

Anbefalte innlegg

Litt morsomt at nesten 50% av brukerne som leser i "Sex og Samliv" ikke har hatt sex :wee:

6795267[/snapback]

Nå skal ikke du bli cocky fordi du har hatt sex for ikke alt for lenge sida. Dessuten er også samliv mer enn bare sex. I tillegg begynte også du å lære om sex lenge før du dyppa løken første gang, så ti still. Pulings kan det bli, men det har noe å si at man ikke puler hvem som helst. Kanksje ikke alle bor en plass der man finner seg ei skikkelig dame så enkelt (se: meg) , eller kanskje man ikke føler seg moden nok til å ha sex, men vil prøve å finne ut mer for å kanskje nettopp modnes.

Jeg syns ditt innlegg var tåpelig.

6795707[/snapback]

er enig her eg.. er forskjell på sex og lovemaking ^^

visst en virkelig vil få seg noke, så fins det MANGE lause damer som ikkje er så vansklig å komme i buksa på. er noke eg ikkje har sansen for. one night stands er ikkje noke eg setter høgt på lista.

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Topic lyder:

"Hvor gammle var dere første gangen?", så svarer 107 folk på at de ikke har hatt sex, hvorfor tar dere del i pollen da? Pollen går ikke ut på om dere har hatt sex eller ikke.

6795223[/snapback]

Hvorfor finnes det da muligheten for å svare nettopp det alternativet i pollen? :p

Er selv 23, og er fortsatt jomfru.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...