Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvor gammel var du når du debuterte seksuelt?

TiNuSsS

Når debuterte du?  

2 146 stemmer

1. 1. Når debuterte du?

• 12
      62
    • 13
      44
    • 14
      119
    • 15
      208
    • 16
      258
    • 17
      202
    • 18
      178
    • 19
      80
    • 20
      68
    • 21-30
      88
    • 31-40
      3
    • 40+
      20
    • Har ikke hatt sex
      817

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har på følelsen at homofili sprer seg på forumet. Get of me you perverts!!

Ja, jeg heter Sasa (uttalles Sasha), men jeg er gutt... Så gutter hold dere unna meg!

:tease:  :tease:

6785261[/snapback]

Gledesdreper. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ja, jeg heter Sasa (uttalles Sasha), men jeg er gutt... Så gutter hold dere unna meg

6785261[/snapback]

Nå må du jo ikke baksnakke de homofile :) Og btw det er snak om bifil ikke homofile her. Tror ikke flere har blitt homofile av å lese en post om bifili på forumet.

Lenke til kommentar

Ja, jeg heter Sasa (uttalles Sasha), men jeg er gutt... Så gutter hold dere unna meg

6785261[/snapback]

Nå må du jo ikke baksnakke de homofile :) Og btw det er snak om bifil ikke homofile her. Tror ikke flere har blitt homofile av å lese en post om bifili på forumet.

6791174[/snapback]

Tja, har vært mang en artig homoprat i Siste Ordet 4, altså før din tid her på forumet, så ikke tro at det var jeg som starta homobølgen, jeg ble bare fanget av den. ;)

Lenke til kommentar
Litt morsomt at nesten 50% av brukerne som leser i "Sex og Samliv" ikke har hatt sex :wee:

6795267[/snapback]

Nå skal ikke du bli cocky fordi du har hatt sex for ikke alt for lenge sida. Dessuten er også samliv mer enn bare sex. I tillegg begynte også du å lære om sex lenge før du dyppa løken første gang, så ti still. Pulings kan det bli, men det har noe å si at man ikke puler hvem som helst. Kanksje ikke alle bor en plass der man finner seg ei skikkelig dame så enkelt (se: meg) , eller kanskje man ikke føler seg moden nok til å ha sex, men vil prøve å finne ut mer for å kanskje nettopp modnes.

Jeg syns ditt innlegg var tåpelig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...