Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor gammel var du når du debuterte seksuelt?

TiNuSsS

Når debuterte du?  

2 146 stemmer

1. 1. Når debuterte du?

• 12
      62
    • 13
      44
    • 14
      119
    • 15
      208
    • 16
      258
    • 17
      202
    • 18
      178
    • 19
      80
    • 20
      68
    • 21-30
      88
    • 31-40
      3
    • 40+
      20
    • Har ikke hatt sex
      817

Anbefalte innlegg

Du har helt rett. Det er jo sikkert noen her som ikke er seksuelt modne enda, og de prøver vel ikke på det. Jeg tror faktisk at alle gutter gjør alt de kan for å få seg noe. Det ligger i genene våre. Hvis noen sier at det ikke er sant, så juger de for seg selv.

Jeg velger å tolke svaret ditt som personangrep light, og til det kan jeg svare at "det første og beste" jeg fikk er bedre enn du kan forestille deg. Nå skal ikke jeg nevne detaljer, men bare se for deg den perfekte dama(utseendemessig), trekk fra den bitchy adferden og legg til det søteste smilet på denne siden av ekvator. Da har du dama mi.

Jeg må innrømme at jeg var litt heldig med hu, selv om jeg måtte jobbe hard for å få a :)

Poenget med innlegget var at hvis man prøver, så er det ikke så utrolig vanskelig å få seg kjæreste. Hvis man bare er litt utadvendt, snakker med folk og er litt hyggelig er det ikke noe problem what so ever å få seg!

Med respekt å melde, så er det bare tull. Uten å være for personlig kunne jeg, og antakelig veldig mange andre hatt sex med vesentlig flere enn de har hatt.

Svaret mitt er ikke noe mer krasst enn innlegget jeg svarer på. Man kan like gjerne kjøre en tilsvarende tolkning på ditt innlegg, om at folk som ikke har hatt sex bare ikke har hatt det fordi de er for inkompetente til å få seg noe.

Poenget med mitt innlegg er at for mange er det ikke nødvendigvis deres primære mål "å få seg noe".

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med respekt å melde, så er det bare tull. Uten å være for personlig kunne jeg, og antakelig veldig mange andre hatt sex med vesentlig flere enn de har hatt.

Svaret mitt er ikke noe mer krasst enn innlegget jeg svarer på. Man kan like gjerne kjøre en tilsvarende tolkning på ditt innlegg, om at folk som ikke har hatt sex bare ikke har hatt det fordi de er for inkompetente til å få seg noe.

Poenget med mitt innlegg er at for mange er det ikke nødvendigvis deres primære mål "å få seg noe".

AtW

I see. I fare for å virke mannsjovenistisk og overfladisk, tør jeg såvidt å si at jeg kunne fått mange flere jenter enn jeg har hatt det jeg og, men den eneste grunnen til at jeg ikke har det er enten at jenta har vært stygg, eller så har jeg ikke gjort det fordi at jeg har dame.

Tolkningen din stemte ganske bra, for det var omtrent det jeg tenkte når jeg skrev innlegget. Jeg kan bare ikke skjønne hvorfor noen vil avstå fra sex. Det er så utrolig intimt og hyggelig, og det gjør livet verdt å leve. I tillegg er det så utrolig enkelt å få tak i. Kan du prøve å forklare meg hvorfor noen ikke vil ha sex? Jeg har faktisk litt vanskelig for å forstå det...

-Emil

Lenke til kommentar

AtW

I see. I fare for å virke mannsjovenistisk og overfladisk, tør jeg såvidt å si at jeg kunne fått mange flere jenter enn jeg har hatt det jeg og, men den eneste grunnen til at jeg ikke har det er enten at jenta har vært stygg, eller så har jeg ikke gjort det fordi at jeg har dame.

Tolkningen din stemte ganske bra, for det var omtrent det jeg tenkte når jeg skrev innlegget. Jeg kan bare ikke skjønne hvorfor noen vil avstå fra sex. Det er så utrolig intimt og hyggelig, og det gjør livet verdt å leve. I tillegg er det så utrolig enkelt å få tak i. Kan du prøve å forklare meg hvorfor noen ikke vil ha sex? Jeg har faktisk litt vanskelig for å forstå det...

-Emil

Det er mye mulig, men du representerer ikke alle.

Jeg liker mange ting, jeg liker å spille, jeg liker å dille med data, jeg liker å kjøre rundt på MCen, men allikevel avstår jeg fra å gjør det hele tiden. Folk flest prioriterer sin tid, og sine investerte ressurser. Personlig er ikke denslags noe jeg deler med hvem som helst, og synes heller ikke man får så mye ut av det om det er en mer eller mindre tilfeldig person. Det er forsåvidt en forskjell på å "ikke vil ha sex" og å ikke ville ha sex hver eneste gang anledningen byr seg.

AtW

Lenke til kommentar
Jeg liker mange ting [...] men allikevel avstår jeg fra å gjør det hele tiden.

Her er nok forskjellen på oss to. Jeg liker å mekke data, spille, kjøre og mekke bil/moped og både å være med kompiser og dama mi, og jeg gjør det faktisk så godt som hele tiden. For øyeblikket(iom at det er ferie), har jeg en utrolig avslappet livsstil, og gjør egentlig ikke noe jeg ikke har lyst til. Jeg gjør såklart lekser når det trengs, i skoletida vel å merke, og jeg bruker noen timer i uka på trening - men det er jo også noe jeg liker å gjøre.

Folk flest prioriterer sin tid, og sine investerte ressurser. Personlig er ikke denslags noe jeg deler med hvem som helst, og synes heller ikke man får så mye ut av det om det er en mer eller mindre tilfeldig person. Det er forsåvidt en forskjell på å "ikke vil ha sex" og å ikke ville ha sex hver eneste gang anledningen byr seg.

Er vel egentlig ganske enig her og. Prioriteringer er veldig viktig. Men jeg kan ikke si at jeg ser på meg selv som gammeldags og at jeg synes at "sex er noe som kun skal nytes mellom to personer som elsker hverandre og er gift", så jeg ser på sex som en aktivitet som kan være moro for to relativt ukjente personer. Greit nok, de jentene jeg har hatt muligheten til å få er alle folk jeg kjenner ganske godt, men det kan jo ha noe med stedene jeg vanker å gjøre.

Jeg synes forøvrig at det kunne vært et alternativ "jeg sparer meg til ekteskapet" på pollen, slik at vi fikk luket ut dem.

Emil

Lenke til kommentar
Jeg liker mange ting, jeg liker å spille, jeg liker å dille med data, jeg liker å kjøre rundt på MCen, men allikevel avstår jeg fra å gjør det hele tiden. Folk flest prioriterer sin tid, og sine investerte ressurser. Personlig er ikke denslags noe jeg deler med hvem som helst, og synes heller ikke man får så mye ut av det om det er en mer eller mindre tilfeldig person. Det er forsåvidt en forskjell på å "ikke vil ha sex" og å ikke ville ha sex hver eneste gang anledningen byr seg.

AtW

God å se at det ikke er bare jeg som er gutt/mann og tenker slik. Jeg er så enig med deg! Jeg putter heller ikke snoppen min i det første og beste som byr seg, da sex ikke er det viktigste i livet mitt. Det jeg først og fremst ser etter i ei jente er: humor, intelligens og utseende. Motivet mitt for å ha en partner er å ha noen å dele hverdagens gleder og sorger med, samt at det er ufattelig godt å komme hjem etter en slitsom dag på jobben og få en skikkelig god klem. :love: Sex stiller langt ned på lista over hva som er viktig for meg, det er sikkert. Sex er flott, men absolutt veldig oppskrytt også. :D

Lenke til kommentar
Jeg liker mange ting [...] men allikevel avstår jeg fra å gjør det hele tiden.

Her er nok forskjellen på oss to. Jeg liker å mekke data, spille, kjøre og mekke bil/moped og både å være med kompiser og dama mi, og jeg gjør det faktisk så godt som hele tiden. For øyeblikket(iom at det er ferie), har jeg en utrolig avslappet livsstil, og gjør egentlig ikke noe jeg ikke har lyst til. Jeg gjør såklart lekser når det trengs, i skoletida vel å merke, og jeg bruker noen timer i uka på trening - men det er jo også noe jeg liker å gjøre.

Folk flest prioriterer sin tid, og sine investerte ressurser. Personlig er ikke denslags noe jeg deler med hvem som helst, og synes heller ikke man får så mye ut av det om det er en mer eller mindre tilfeldig person. Det er forsåvidt en forskjell på å "ikke vil ha sex" og å ikke ville ha sex hver eneste gang anledningen byr seg.

Er vel egentlig ganske enig her og. Prioriteringer er veldig viktig. Men jeg kan ikke si at jeg ser på meg selv som gammeldags og at jeg synes at "sex er noe som kun skal nytes mellom to personer som elsker hverandre og er gift", så jeg ser på sex som en aktivitet som kan være moro for to relativt ukjente personer. Greit nok, de jentene jeg har hatt muligheten til å få er alle folk jeg kjenner ganske godt, men det kan jo ha noe med stedene jeg vanker å gjøre.

Jeg synes forøvrig at det kunne vært et alternativ "jeg sparer meg til ekteskapet" på pollen, slik at vi fikk luket ut dem.

Emil

Men du gjør ikke alt sammen hele tiden, i kraft av at man gjerne bruker noe av dagen på jobb eller skole, har enkelte mindre lystbetonte ting som må gjøres med jevne mellomrom, og har mange ting man liker å gjøre, så må det prioriteres, skal man drive med en ting hele tiden, så går det utover de andre tingene man liker å gjøre.

Du må gjerne kalle det gammeldags om du ønsker, slike ting går gjerne i bølger uansett, når mine foreldre var unge var det på mange måter enda mer åpent for sex mellom "fremmede" enn det er nå. Personlig er jeg mer opptatt av hva jeg synes fungerer best, enn hva (segmenter av) samfunnet mener er gammeldags eller ikke. Forøvrig er det en viss forskjell på å ikke få noe særlig ut av sex med fremmede, og å "elske hverandre å være gift" eller å ha noe prinsipp å vente til ekteskapet, de som fokuserer på det med å være gift har jo gjerne religiøse betraktninger som ligger bak. Å^holde seg til sex når man er i stabile forhold er ikke helt på samme nivå.

AtW

Lenke til kommentar

AtW

God å se at det ikke er bare jeg som er gutt/mann og tenker slik. Jeg er så enig med deg! Jeg putter heller ikke snoppen min i det første og beste som byr seg, da sex ikke er det viktigste i livet mitt. Det jeg først og fremst ser etter i ei jente er: humor, intelligens og utseende. Motivet mitt for å ha en partner er å ha noen å dele hverdagens gleder og sorger med, samt at det er ufattelig godt å komme hjem etter en slitsom dag på jobben og få en skikkelig god klem. :love: Sex stiller langt ned på lista over hva som er viktig for meg, det er sikkert. Sex er flott, men absolutt veldig oppskrytt også. :D

Men noe som virkelig ikke er oppskrytt er en god klem, ligge inntil den du er glad i og bare kose når du er sliten, trøtt, eller bare fordi du har lyst. Det å kjenne en du er glad i inntil deg, som du får lov til å holde rundt er noen ganger så mye bedre enn sex, og langt viktigere :)

Lenke til kommentar
Men noe som virkelig ikke er oppskrytt er en god klem, ligge inntil den du er glad i og bare kose når du er sliten, trøtt, eller bare fordi du har lyst. Det å kjenne en du er glad i inntil deg, som du får lov til å holde rundt er noen ganger så mye bedre enn sex, og langt viktigere :)

Ja, ikke sant? :) Bra at det er flere som er enig, føler meg litt mindre som en freak nå. De fleste kompisene mine virker som om de ikke tenker på annet enn å få seg ett nyp.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er så ille med en skikkelig god klem i blant jeg heller :blush:

Muligens OT: Er ikke emnetittelen feil?

Burde det ikke vært slik?

Hvor gammel var du da du debuterte seksuelt?

Den gang da, hver gang når .....

Endret av conflict
Lenke til kommentar
Jeg synes ikke det er så ille med en skikkelig god klem i blant jeg heller :blush:

Muligens OT: Er ikke emnetittelen feil?

Burde det ikke vært slik?

Hvor gammel var du da du debuterte seksuelt?

Den gang da, hver gang når .....

Flisespikker :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kall oss bare "team cuddle" :p hahaha

/join!

Tenk, det finnes flere enn meg som ikke konstant er ute etter å "få seg noe" :p Føler at alle kompisene mine alltid snakker om at de må få seg et ligg osv osv. Synes det blir litt for dumt egentlig. Min førsteprioritet er ikke sex 365 dager i året.

Nå må vi passe oss, så ikke det kommer noen fra PUA tråden og slår ned på oss som ikke alltid tenker på å "få oss noe"!

Lenke til kommentar

Ja, altså, når man har fått seg kjærest slipper jo man den "jakten" på et ligg hver eneste helg (for ikke å si uke). Når en har kjæreste får man jo seg (forhåpentligvis) en del sex. Men når en er singel, så er liksom ikke det å "få seg noe" hele tiden en førsteprioritet. Mitt ståsted ihvertfall :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...