Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor gammel var du når du debuterte seksuelt?


TiNuSsS

Når debuterte du?  

2 146 stemmer

  1. 1. Når debuterte du?

    • 12
      62
    • 13
      44
    • 14
      119
    • 15
      208
    • 16
      258
    • 17
      202
    • 18
      178
    • 19
      80
    • 20
      68
    • 21-30
      88
    • 31-40
      3
    • 40+
      20
    • Har ikke hatt sex
      817


Anbefalte innlegg

Det var ikke noe jeg skjønte Carman tror jeg, men en følelse som kom fram. Det var riktig der og da, men i ettertid ble jeg vil litt påvirka av at hu var utro og etter det fikk jeg et negativt forhold til det hele. Jeg angrer ikke, for forholdet var bra så lenge det varte (1 1/2 år).

Jeg er ganske moden for alderen (har ihvertfall hørt alt for mange ganger) så det var kanskje ikke så tidlig, men det er en seriøs greie, noe det ikke helt ble til.

Har en dame nå (vært sammen i 1 1/2 år) og jeg regner oppe i hodet mitt hu som den første jeg lå med, av en eller annen merkelig grunn.

 

hva mener du med det jeg fremhevet? kjønner ikke den "setningen"... xP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er det nok ekstremt mye løgner ute og går, 29 som debuterte som 12-åringer?! Give me a break :p

 

Er vel fordi det er så dårlig spesifisert hvilke aktiviteter som "teller" som sex første gangen. Må det være penetrasjon, f.eks.? Eller holder det å kose hverandre til orgasme? :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Angående folk som snakker om det her med den seksuelle lavalder, kikk litt på dette:

http://www.lovdata.no/cgi-wift/wiftldles?d...suell&& (paragraf 196).

"Seksuell omgang" kan være ganske mye!

 

Ja, litt artig ordbruk er det.

 

§ 206. Når bestemmelsene i dette kapittel bruker uttrykket samleie, menes vaginalt og analt samleie. Med samleie likestilles innføring av penis i munn og innføring av gjenstand i skjede eller endetarmsåpning. Ved handlinger som nevnt i § 195 likestilles med samleie også innføring av penis inn i og mellom de store og små kjønnslepper.
Lenke til kommentar
Gjest Fredrik32

Jeg er 32 år - snart 33 og har enda ikke hatt sex. Har aldri hatt kjæreste eller kysset en jente heller.

 

P.g.a store problemer med å takle seksuelle følelser når de dukket opp i puberteten - så fortrengte jeg de. Var også håpløst forelsket i jente i klassen - men tok aldri kontakt. Var ikke så flink med følelser og bearbeiding av de. Isolerte meg mer og mer. Har aldri hatt venner siden barneskolen.

 

Så går årene...

 

Nå sitter jeg her på hybel i Oslo og er snart 33 år - og seg ingen håp i sikte. Vanskelig å starte med debutering og kjærester nå - når man er såpass "gammel" som meg. Føler på på en måte at jeg har alt for mye ta igjen. At jeg er i ingenmannsland. Er for gammel for unge jenter i 18-22 åra (som jeg tenner veldig på) - og for umoden psykisk for damer på min alder (som jeg ikke tenner så veldig mye på). De på min alder har vel fint lite til felles med meg pga min manglende seksuelle og sosiale erfaring, og de yngre jentene er jo også på en helt annet stadie enn meg - altså party, rock and roll and fun.

 

Ja, det er hverken en menneskerett eller en selvfølge å ha et sexliv eller venner! Heller ingen selvfølge at man debuterer når man er ungdom!

 

For meg så virker det som om at "alle de andre" nesten automatisk får seg et ligg når de er ungdom - så enkelt får de det til. Iallafall ser det slik ut fra mitt ståsted.

 

Det som gjørt meg utrolig kvalm og lei meg er at jeg er i en veldig sjelden situasjon....

 

Når jeg tenker på all ungdom som har både venner, knullekompiser og kjærester - så blir jeg nesten kvalm og blir helt satt ut. For mye av det gode. Snakk om at ungdom idag får ting servert på sølvfat. Ja, selv ens venner vil ha sex med dem. Jeg har ikke det engang....

 

Er så sinnsykt deppa for tiden - gråter flere ganger om dagen hver dag.

 

Så hva skal en stakkars gjøre da? Ungdommen kan jeg aldri få igjen - jærlig å tenke på når alt jeg ønsker er å gjennoppleve den igjen - og nyte det tapte!

 

Når man er over 30 så er man gammal - jomfruelig sett! Vurderer sterkt å kastrere meg - dvs å fjerne all seksuell drift!

 

 

Hilsen Den Ensomme Ene

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...