Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvor gammel var du når du debuterte seksuelt?

TiNuSsS

Når debuterte du?  

2 146 stemmer

1. 1. Når debuterte du?

• 12
      62
    • 13
      44
    • 14
      119
    • 15
      208
    • 16
      258
    • 17
      202
    • 18
      178
    • 19
      80
    • 20
      68
    • 21-30
      88
    • 31-40
      3
    • 40+
      20
    • Har ikke hatt sex
      817

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er selv 15 og har ikke hatt sex, har ikke samme prob som dere ovenfor.

Klarer aldri å forelske meg skikkelig i en jente, tror jeg ALDRI har vært ordentlig forelsket.

PS: Er ikke homo :!:

Da har du samme problem som meg, i hvert fall. Jeg finner aldri noen jeg klarer å bli ordentlig forelsket i. Har aldri hatt en eneste kjæreste. :p

Btw, har du tenkt over om du kan være homofil heteroseksuell? Altså at du føler deg seksuelt tiltrukket av jenter, men bare romantisk tiltrukket av gutter? :roll:

Snakker om å ødelegge natte søvnen til den stakkars fyrn :roll:

Lenke til kommentar
Telletråd?

Jeg var i alle fall ikke gammel nok :)

ka meiner du med at du ikkje var gamel nok? hadde du sex med noken over 16 når du skjølv var under 16?

meiner det er sånn at alle har lov å ha sex, så lenge begge er under 16, eller over 16. altså ingen 14 åringer med 18 åringer. ellers er det ingen lover i mot alderene. er ikkje det rett? :hmm:

Lenke til kommentar
Telletråd?

Jeg var i alle fall ikke gammel nok :)

ka meiner du med at du ikkje var gamel nok? hadde du sex med noken over 16 når du skjølv var under 16?

meiner det er sånn at alle har lov å ha sex, så lenge begge er under 16, eller over 16. altså ingen 14 åringer med 18 åringer. ellers er det ingen lover i mot alderene. er ikkje det rett? :hmm:

Hvis feks et kjærestepar på 14 år har sex sammen så er ikke det ulovlig nei

Endret av WD40
Lenke til kommentar

Synes det siste svaralternativet bør endres til "jeg har aldri fått meg noe, men vil stemme allikevel" eller fjernes. Det sier ingenting om alder og det ødelegger jo litt av poenget med å ha en oversikt over hvor tidlig folk debuterte seksuelt. I en slik oversikt er det jo ikke interessant å ha med hvor mange som ikke har debutert, men som ble spurt.

Litt teit, i og med at mange av brukerne på forumet er unge, og hvis de krysser av for at de ikke har hatt sex, vil dette bare være sant i en stund. For noen kanskje bare et par uker eller måneder.

For min del gikk det bare et par måneder før jeg burde ha krysset av for noe annet...

Jeg har egentlig aldri tatt den seksuelle lavalderen særlig høytidelig... Jeg var per definisjon mindreårig, men vi var glade i hverandre og keene på å utforske hverandre litt. Vi hadde begge lyst og tok det ganske rolig. Jeg ser ikke på det som noe ulovlig. Den seksuelle lavalder er til for å beskytte barn mot voksne overgripere. At jeg også formelt var på kant med loven, betyr ikke at det var galt i praksis. (:

Fremdeles litt gøy at jeg var yngst.. :wee:

Anyways, det er leeeenge siden nå! Første gangen angrer jeg ikke noe på. (Har dog vært noen andre ganger... >.<)

Lenke til kommentar
Debuterte i en alder av 14 i et fast forhold (med ei dama som det viste seg hadde vært utro mot meg), så har ingen god opplevelse fra den tida. Uansett skjønte jeg i ettertid at det var for tidlig. Jeg tror ikke jeg var moden nok.

hvordan skjkønte du det?

Synes det siste svaralternativet bør endres til "jeg har aldri fått meg noe, men vil stemme allikevel" eller fjernes. Det sier ingenting om alder og det ødelegger jo litt av poenget med å ha en oversikt over hvor tidlig folk debuterte seksuelt. I en slik oversikt er det jo ikke interessant å ha med hvor mange som ikke har debutert, men som ble spurt.

Litt teit, i og med at mange av brukerne på forumet er unge, og hvis de krysser av for at de ikke har hatt sex, vil dette bare være sant i en stund. For noen kanskje bare et par uker eller måneder.

For min del gikk det bare et par måneder før jeg burde ha krysset av for noe annet...

Jeg har egentlig aldri tatt den seksuelle lavalderen særlig høytidelig... Jeg var per definisjon mindreårig, men vi var glade i hverandre og keene på å utforske hverandre litt. Vi hadde begge lyst og tok det ganske rolig. Jeg ser ikke på det som noe ulovlig. Den seksuelle lavalder er til for å beskytte barn mot voksne overgripere. At jeg også formelt var på kant med loven, betyr ikke at det var galt i praksis. (:

Fremdeles litt gøy at jeg var yngst.. :wee:

Anyways, det er leeeenge siden nå! Første gangen angrer jeg ikke noe på. (Har dog vært noen andre ganger... >.<)

hvor gammel var du da?`og hvor gammel er du nå?/ hvor lenge siden er det?

Endret av Carman
Lenke til kommentar
snaip

hvor gammel var du da?`og hvor gammel er du nå?/ hvor lenge siden er det?

Var 15, nesten 16. Jeg fyller 17 i slutten av måneden. (Herregud, jeg er gammel!)

Skal sies at jeg kom veldig, veldig sent i puberteten.

Lenke til kommentar

Det var ikke noe jeg skjønte Carman tror jeg, men en følelse som kom fram. Det var riktig der og da, men i ettertid ble jeg vil litt påvirka av at hu var utro og etter det fikk jeg et negativt forhold til det hele. Jeg angrer ikke, for forholdet var bra så lenge det varte (1 1/2 år).

Jeg er ganske moden for alderen (har ihvertfall hørt alt for mange ganger) så det var kanskje ikke så tidlig, men det er en seriøs greie, noe det ikke helt ble til.

Har en dame nå (vært sammen i 1 1/2 år) og jeg regner oppe i hodet mitt hu som den første jeg lå med, av en eller annen merkelig grunn.

Lenke til kommentar
Etter loven, må du være 16 år, eller kan du debutere etter loven det året du blir 16 :p ?

Loven setter ingen aldersgrense på sex. Jeg kan den ikke ordrett, men meg bekjent går den ut på at man skal beskytte ikke-kjønnsmodne barn, siden det å ha sex før man er moden kan være farlig, både psykisk og fysisk. Derfor er det satt en seksuell lavalder på 16 år, siden folk flest er modne rundt da. Det er også ofte nevnt en "toårsregel". Men det gjelder vel mest når man snakker om noe straffbart. Om en som er kjønnsmoden har sex med en mindreårig, har han/hun ikke tatt hensyn til motpartens alder og kropp osv..

Men jeg må bare oppfordre alle til å ikke føle seg bundet av denne loven. Loven er ment å beskytte folk som ikke er klare for sex (man ser jo at mange ungdommer har skremmende dårlige kunnskaper om seksualitet, graviditet, prevensjon osv, de har godt av å vente litt) fra overgripere og eldre som presser dem til sex.

Dog, denne loven er alvorlig. Om du er over den seksuelle lavalder, kan det være risikabelt å ha sex med en mindreårig. For om den andre parten skulle finne på å angre i ettertid og påstå at du presset henne/han til det, så er det strafferamme på flere år i fengsel, og det er lett å bli uskyldig dømt siden det vil bli en påstand-mot-påstand-sak.

Men ikke la noen kjedelige byråkrater bestemme når du er klar for å utforske seksualitetens gleder. Bare bruk sunn fornuft. :-) Jeg er veldig glad jeg debuterte helt edru med en av mine beste venner. Hadde første gang vært i fylla med en jeg ikke kjente, hadde det (iallfall for meg) etter alt å dømme vært f

aut, uheldig og traumatisk.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...