Januar333 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) hei, har en philips snb 5600 Der jeg har 2 bærbare pc trådløst og en stasjonær koblet med kabel. Har noen filer på den stasjonære pcen som jeg har lyst til å åverføre til den bærbare? evnt hvordan kan jeg bruke den stasjonære som filserver? Endret 1. september 2006 av freddy85 Lenke til kommentar
techs Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Du kan gå inn å dele mapper på den ene maskina slik at den andre maskinen kan gå inn å kopiere de filene til seg selv -Høyreklikk på mappa -> Deling og Sikkerhet. -husk at maskinene må være i samme "arbeidsgruppe" -Har du Norton Internet Security på en av de må du slå det av, det blokkerer. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Du kan gå inn å dele mapper på den ene maskina slik at den andre maskinen kan gå inn å kopiere de filene til seg selv -Høyreklikk på mappa -> Deling og Sikkerhet. -husk at maskinene må være i samme "arbeidsgruppe" -Har du Norton Internet Security på en av de må du slå det av, det blokkerer. 6782546[/snapback] NIS blokkerer ingenting dersom du setter IPen til maskina som prøver å nå deg i allow lista. *Tronaldo* Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 nja får ikke laget hjemmenettverk på de pcene med trådløs tilkobling. ingen enkle programmer som man kan bruke? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Nå funker det, var bare oppstarts broblemer med det gikk til av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå