Daniel98 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Hei! Jeg har en Siemens sx1 og har tenkt og kjøpe meg et nytt minnekort.. lurer på hvor stort minnekort jeg kan ha i den. Finnes det noen begrensninger ovenfor hvor stort minnekort telefonen takkler eller kan jeg ha så stort minnekort jeg vill?? Endret 1. september 2006 av Daniel98 Lenke til kommentar
trupett Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Den tar mmc minnekort som du får opp til 1 gb, tror jeg! Lenke til kommentar
trupett Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 tokk vist feil mmc minnekort er opptil 2 GB! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Finnes det noen begrensninger ovenfor hvor stort minnekort telefonen takkler eller kan jeg ha så stort minnekort jeg vill?? 6782209[/snapback] Det er vel slik at telefoner offisielt støtter opptil en størrelse, men ofte blir det oppgitt mindre enn hva telefonen faktisk fungerer med. Om det blir oppgitt at telefonen fungerer med opptil 512 MB minnekort er det altså mulig at den fungerer med 1 GB. Eneste forskjellen er sannsynligvis at den blir litt treg. Hvor stort minnekort det er oppgitt av SX1 fungerer med vet jeg dessverre ikke. Kanskje Molna vet det? Endret 1. september 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Har selv brukt 1 GB MMC til SX1 så lenge jeg har hatt telefonen ( i ca 1,5 år), og det har fungert fint. Skal skifte telefon nå, så skal selge MMC-kortet. Endret 1. september 2006 av Loeb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå