ingerjohannes Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kvinneskjebner og gjenferd, romvesener og astronauter, og ikke minst en musikalsk virtous. Jepp, det er klart for helgens anbefalinger. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Almodovars filmer pleier alltid være interessante å se, men merkelig nok så synes jeg at de pleier å være best på DvD. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Flott å se at Amadeus blir anbefalt! En glimrende film, fantastisk musikk, og meget gode skuespiller-prestasjoner! Kort sagt, denne filmen MÅ man bare se Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Volver har fått strålende kritikk overalt. Ligger på ufattelige 100% på Rottentomatoes. Måtte legge den til 2.plass i Kinoguiden. Men jeg tror nok dette er en type film som like godt kan sees på hjemmekinoannlegget uten at den taper seg noe. I morgen skal jeg selv se "Biler", fint lite annet valg når man har unger med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg