savory naits Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har hatt litt problemer med 360en i det siste, mens jeg spiller en liten stund fryser skjermen og ingen knapper reagerer, når jeg slår den av hender det at det kommer 3 røde streker på ring of light. Jeg har tenkt på at kanskje maskinen er for varm, men i instrukjonsboken står det at det er 4 streker når slikt skjer. Den funker fint igjen når jeg venter en liten stund, men så går det ikke lenge tiden før skjermen fryser igjen. Noen som har en idè for hva det kan være? håper virkelig det ikke er noe alvorlig! takk på forhånd. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Får du 3 røde lys så send den inn Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hei du, Jeg fikk 3 røde lys i ROL etter at jeg flyttet til min nye leilighet, og denne feilen kom med ugjevne mellomrom. Jeg fulgte dette: http://support.microsoft.com/kb/907534 Men det funket dårlig, og i fra kunderservice fikk jeg beskjed om å dra ut strømmen en time og bytte støpsel. (Det e smutsig kraft i norge, prøv at byta uttak ) Ringte igjen ettersom det ikke funket ringte jeg igjen, dagen etter kom det en hyggelig kar i fra DHL og hentet boksen min. 6 dager senere fikk jeg den ferdig reparert tilbake. Aldri hatt noen problemer etter dette. Lenke til kommentar
savory naits Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 takker for rask respons! Har du nummeret til kundeservice? eller det står vel kanskje i boken det. Må man ringe ringe til microsoft og snakke engelsk? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 810 14174 svensk eller engelsk Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 gå inn på xbox.com så finner du det;) du kan velge enten svenskt eller engelskt. da sier du bare hva som har skjedd, personopplysninger og serie nr;) Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Som allerede postet: Telefon Kundestøtte via telefon er åpen sju dager i uken: 800 14 174 eller +47 23162554 fra mobiltelefon Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175 Åpningstider: Mandag-fredag: 9.00-22.00 Lørdag: 9.00-20.00 Søndag:9.00-17.00 http://www.xbox.com/nb-NO/support/contact/default.htm Lenke til kommentar
barvini Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Sjekk her. http://www.llamma.com/xbox360/repair/Xbox-...error-codes.htm Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Viss jeg ikke tar helt feil så er 3 lys maskinvare feil. Jeg hadde også det... Lenke til kommentar
savory naits Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 jeg har hatt den i snart et år .. og så kom det plutselig. meget irriterende. Lenke til kommentar
savory naits Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Viss jeg ikke tar helt feil så er 3 lys maskinvare feil. Jeg hadde også det... 6782919[/snapback] Leverte du den inn også? Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg fikk 3 røde lys forrige uke, og sendte den inn. Hyggelige folk på tlf. Alt går rimelig smertefritt. Fikk tilbake 360'n fra rep. igår. Fikk ikke min maskin, og den jeg fikk var ripete. det sugde litt, men den funker, så what the hey... Oppdaget fort at spillene jeg allerede har kjøpt på LIVE Arcade ikke er fullversjon når jeg ikke er kobla til nett. Dette pga. at de er knyttet opp mot min oprinnelige 360. Det syns jeg var for dårlig, så jeg ringte support opp igjen, og etter en del stress, ble vi enige om at de skulle overføre MS Points tilsvarende det jeg har brukt. Dvs. ca. 5500 poeng! Ganske sweet. Ikke faen om jeg skal kjøpe bejeweled 2 igjen for å si det sånn.. :!: Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Leverte du den inn også? 6783123[/snapback] Yepp, fikk en boks i posten, sende den med dhl, alt gikk helt fint. Konsollen ble sendt til tyskland, og jeg fikk den tilbake overaskende fort! Bare ring kundeservice, du må i verste fall snakke med en svenske, så forklarer du bare problemet og forteller dem om de 3 røde lysa så sender de en boks til deg, bare følg medfølgende instruksjoner så burde alt gå fint Lenke til kommentar
savory naits Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Jeg fikk 3 røde lys forrige uke, og sendte den inn. Hyggelige folk på tlf. Alt går rimelig smertefritt. Fikk tilbake 360'n fra rep. igår. Fikk ikke min maskin, og den jeg fikk var ripete. det sugde litt, men den funker, så what the hey... Oppdaget fort at spillene jeg allerede har kjøpt på LIVE Arcade ikke er fullversjon når jeg ikke er kobla til nett. Dette pga. at de er knyttet opp mot min oprinnelige 360. Det syns jeg var for dårlig, så jeg ringte support opp igjen, og etter en del stress, ble vi enige om at de skulle overføre MS Points tilsvarende det jeg har brukt. Dvs. ca. 5500 poeng! Ganske sweet. Ikke faen om jeg skal kjøpe bejeweled 2 igjen for å si det sånn.. :!: 6783153[/snapback] når man levere inn til rep. går det ann å beholde HDen da? det ville vert ganske greit Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 du leverer kun inn selve boxen, ingen ledninger eller HDD'en Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 når man levere inn til rep. går det ann å beholde HDen da? det ville vert ganske greit 6783298[/snapback] jepp. Leverte kun maskinen. Problemet er at Arcade-spillene er knyttet opp mot den maskinen de FØRST ble lastet ned på. Lenke til kommentar
savory naits Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 når man levere inn til rep. går det ann å beholde HDen da? det ville vert ganske greit 6783298[/snapback] jepp. Leverte kun maskinen. Problemet er at Arcade-spillene er knyttet opp mot den maskinen de FØRST ble lastet ned på. 6783361[/snapback] skjønner.. det var jo ugunstig. nå skal jeg prøve boxen en gang til. nå har boxen og strømforsyning hvilt i 7 timer. viss det skjer igjen får jeg bare ringe i morgen. Lenke til kommentar
savory naits Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 når man levere inn til rep. går det ann å beholde HDen da? det ville vert ganske greit 6783298[/snapback] jepp. Leverte kun maskinen. Problemet er at Arcade-spillene er knyttet opp mot den maskinen de FØRST ble lastet ned på. 6783361[/snapback] skjønner.. det var jo ugunstig. nå skal jeg prøve boxen en gang til. nå har boxen og strømforsyning hvilt i 7 timer. viss det skjer igjen får jeg bare ringe i morgen. 6786214[/snapback] jess, som forventet, nå er den verre enn den var tidligere idag. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Får håpe de som jobber ved microsoft support får akkord lønn. Da tjener de nok isåfall ganske godt med penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå