Gå til innhold

3 røde lys på Ring of light

savory naits

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt litt problemer med 360en i det siste, mens jeg spiller en liten stund fryser skjermen og ingen knapper reagerer, når jeg slår den av hender det at det kommer 3 røde streker på ring of light. Jeg har tenkt på at kanskje maskinen er for varm, men i instrukjonsboken står det at det er 4 streker når slikt skjer.

Den funker fint igjen når jeg venter en liten stund, men så går det ikke lenge tiden før skjermen fryser igjen.

Noen som har en idè for hva det kan være? håper virkelig det ikke er noe alvorlig!

takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du,

Jeg fikk 3 røde lys i ROL etter at jeg flyttet til min nye leilighet, og denne feilen kom med ugjevne mellomrom.

Jeg fulgte dette:

http://support.microsoft.com/kb/907534

Men det funket dårlig, og i fra kunderservice fikk jeg beskjed om å dra ut strømmen en time og bytte støpsel. (Det e smutsig kraft i norge, prøv at byta uttak :p)

Ringte igjen ettersom det ikke funket ringte jeg igjen, dagen etter kom det en hyggelig kar i fra DHL og hentet boksen min. 6 dager senere fikk jeg den ferdig reparert tilbake. Aldri hatt noen problemer etter dette.

Lenke til kommentar

Jeg fikk 3 røde lys forrige uke, og sendte den inn. Hyggelige folk på tlf. Alt går rimelig smertefritt.

Fikk tilbake 360'n fra rep. igår. Fikk ikke min maskin, og den jeg fikk var ripete. det sugde litt, men den funker, så what the hey...

Oppdaget fort at spillene jeg allerede har kjøpt på LIVE Arcade ikke er fullversjon når jeg ikke er kobla til nett. Dette pga. at de er knyttet opp mot min oprinnelige 360. Det syns jeg var for dårlig, så jeg ringte support opp igjen, og etter en del stress, ble vi enige om at de skulle overføre MS Points tilsvarende det jeg har brukt. Dvs. ca. 5500 poeng!

Ganske sweet. Ikke faen om jeg skal kjøpe bejeweled 2 igjen for å si det sånn.. :!:

Lenke til kommentar
Leverte du den inn også?

6783123[/snapback]

Yepp, fikk en boks i posten, sende den med dhl, alt gikk helt fint. Konsollen ble sendt til tyskland, og jeg fikk den tilbake overaskende fort! Bare ring kundeservice, du må i verste fall snakke med en svenske, så forklarer du bare problemet og forteller dem om de 3 røde lysa så sender de en boks til deg, bare følg medfølgende instruksjoner så burde alt gå fint :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg fikk 3 røde lys forrige uke, og sendte den inn. Hyggelige folk på tlf. Alt går rimelig smertefritt.

Fikk tilbake 360'n fra rep. igår. Fikk ikke min maskin, og den jeg fikk var ripete. det sugde litt, men den funker, så what the hey...

Oppdaget fort at spillene jeg allerede har kjøpt på LIVE Arcade ikke er fullversjon når jeg ikke er kobla til nett. Dette pga. at de er knyttet opp mot min oprinnelige 360. Det syns jeg var for dårlig, så jeg ringte support opp igjen, og etter en del stress, ble vi enige om at de skulle overføre MS Points tilsvarende det jeg har brukt. Dvs. ca. 5500 poeng!

Ganske sweet. Ikke faen om jeg skal kjøpe bejeweled 2 igjen for å si det sånn..  :!:

6783153[/snapback]

når man levere inn til rep. går det ann å beholde HDen da? det ville vert ganske greit :)

Lenke til kommentar

når man levere inn til rep. går det ann å beholde HDen da? det ville vert ganske greit :)

6783298[/snapback]

jepp. Leverte kun maskinen. Problemet er at Arcade-spillene er knyttet opp mot den maskinen de FØRST ble lastet ned på.

6783361[/snapback]

skjønner.. det var jo ugunstig. nå skal jeg prøve boxen en gang til. nå har boxen og strømforsyning hvilt i 7 timer. viss det skjer igjen får jeg bare ringe i morgen.

Lenke til kommentar

6783298[/snapback]

jepp. Leverte kun maskinen. Problemet er at Arcade-spillene er knyttet opp mot den maskinen de FØRST ble lastet ned på.

6783361[/snapback]

skjønner.. det var jo ugunstig. nå skal jeg prøve boxen en gang til. nå har boxen og strømforsyning hvilt i 7 timer. viss det skjer igjen får jeg bare ringe i morgen.

6786214[/snapback]

jess, som forventet, nå er den verre enn den var tidligere idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...