Joachim_F Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Valve har kunngjort at Dark Messiah of Might & Magic kommer til Steam, samtidig som Ubisoft har fortalt litt om samlerutgaven av spillet. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Bra et det kommer ut via Steam. Steam blir mer og mer populært nå . Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 har forhåndsbestillt vanlige verson, men sitter å lurer på om jeg skal ta CE i stede, er 100kr mer. får tenke på det. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Hmm... ble faktisk litt fristet til å kjøpe spillet på Steam. Jeg har kjøpt en og annen Collector's Edition av spill tidligere pga fancy cover eller andre ting som følger med, men det blir jo bare til at coveret blir liggende på en hylle og støve ned uansett (med det som evt følger med ekstra i eksen inni) på samme måte som med vanlige spillcover, så for min del klarer jeg meg lenge med nedlastingsversjon sånn sett. Endret 1. september 2006 av Juke Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Åssen fungerer egentlig steam når du sletter spillet fra hardisken, formater eller får ny PC. Har du tilgang på de spillene du har kjøpt gjennom steamkontoen din? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Åssen fungerer egentlig steam når du sletter spillet fra hardisken, formater eller får ny PC. Har du tilgang på de spillene du har kjøpt gjennom steamkontoen din? 6782906[/snapback] Så lenge du har steam kontoen så har du tilgang til spillene. Sletter du et kan du laste det ned igjen via steam. Kommer spillet i butikken samme dag som på steam så kjøper jeg det nok i butikken. Endret 1. september 2006 av PantZman Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Hmm, det er trangt om penger for tiden, så Steam-utgaven frister veldig - samtidig som at jeg absolutt vil ha de ekstra våpnene (og den plata + kartet). O' hvilket dilemma! EDIT: Jeg tror nok jeg går for Steam-versjonen. Mye billigere, og dessuten får jeg vel pre-loadet spillet før release, slik at jeg ved release kan begynne å spille det på sekundet, i stedet for å sitte og ergre meg over at butikken nede i gata ikke har fått den inn enda, og at nettbutikken ikke klarer å levere til meg slik at jeg får spillet ved release. Steam er en veldig fin bil. Måtte fremtiden bringe flere slike programmer, slik at jeg kan få kjøpt tin over nett, og ha dem sekundet etterpå... Det bør forøvrig legges til i artikkelen at CE-versjonen også vil inneholde 12 samlekort, skal man tro Gamespot. Endret 1. september 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Åssen fungerer egentlig steam når du sletter spillet fra hardisken, formater eller får ny PC. Har du tilgang på de spillene du har kjøpt gjennom steamkontoen din? 6782906[/snapback] Så lenge du har steam kontoen så har du tilgang til spillene. Sletter du et kan du laste det ned igjen via steam. Kommer spillet i butikken samme dag som på steam så kjøper jeg det nok i butikken. 6783125[/snapback] Det vil nok bli preloaded på steam, hadde blitt sykt med trafikk hvis alle skulle laste ned kl 00:01 på release dagen. Dukan så klart ikke spille det før release datoen, men det vil ligge på disken din kanskje en uke før det kommer ut i butikken Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hvor mye vil steamversjonen koste? Sånn ca. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Det er ikke offentliggjort enda, men jeg regner med at det vil få en pris rundt 300kr. Spill er ikke mye dyrere enn det i USA og England, og dessuten får man ikke med boksen, så jeg vil regne med at det blir rundt 300kr ($40-60). Endret 2. september 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg