Rookie_NO Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Må bare fortelle om dette her! Har akkurat vært og kjøpt nytt Saitek Eclipse tastatur i her i Oslo. Som alltid når man har bestemt seg for å kjøpe noe nytt datautstyr så vil jeg ha det som fort som mulig, helst i går... Sjekka først netshoposlo men de hadde kun tastaturet på fjernlager, dvs langt ut i neste uke før jeg har det. Sjekka så Datakjeden i Oslo (tidligere Komplett) og gjennom nettsidene deres fant jeg ut at de hadde det på lager, men ikke bare var det på lager men det kostet også bare kr 444,-. (Se selv på datakjeden's nettsider, 550 er vanlig butikkpris) Tenkte at det var en feil så jeg skulle ringe før jeg dro ned i egen person. Jeg ventet til klokka var 10.10 siden jeg regna med at de hadde mange som lå på tråden rett etter åpning. Kl 11 gadd jeg ikke vente lenger så jeg dro ned og snakket med de. Tastaturet hadde de selvfølgelig ikke på lager (enda det stod grønn lampe og "på lager" på nettsiden. Jeg tusla derfor over gaten til Digital Impuls og kjøpte tastaturet der, og når jeg fortalte historien min så slo de av 10% på prisen så jeg fikk det til 500,- (Takk til Digital Impuls for det jeg mener er fornuftig kundebehandling. Det som er morsomt/flaut er at jeg lot røret ligge av på "support" telefonen til datatkjeden når jeg dro ned, og gjett hvem som FORTSATT sitter i kø... Vi snakker nå 140 minutter og fortsatt intet svar Stakkars kunder som ringer inn med problemer til Datakjeden!! Endret 1. september 2006 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Datakjeden Trondheim Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Datakjeden har i fm med skolestart opplevd en enorm pågang. Dette har bidratt til at kapasiteten på telefonen ved Datakjeden Oslo AS ikke har vært tilstrekkelig. Vi beklager dette på det sterkeste! Fra tirsdag neste uke vil kapasiteten på telefon være kraftig forsterket. Telefonstatistikk Datakjeden Fredag 01. september Avdeling / Svar% / Snitt svartid Support 77 % 02:34 Stavanger 87 % 01:44 Tønsberg 76 % 01:30 Trondheim 89 % 01:44 Tromsø 91 % 01:08 Stovner 77 % 00:48 Tallene for Bergen og Oslo har jeg dessverre ikke tilgjengelig. Arnstein Datakjeden AS Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) jeg henger meg på denne tråden, for telefon supporten til datakjeden er mildt sagt LATTELIG, har nå sittet i telefon å ventet på svar i snart 20 minutter... hvis det er så problemer å svare på telefoner hvorfor ikke ansette fler ? og hvorfor har ikke websiden deres noe avbestillings muligheter? fordet å vente 3 dager for at dere skal sende en pakke er ikke aktuelt edit: sorry for å live opp en long dead tråd, men er vel bedre det enn å lage en ny en? Endret 11. august 2009 av MrDarkey Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 nå har jeg ikke prøvd ringe de som privatkunde, men jeg har ikke opplevd vente over minuttet på linjen for bedrifter men er alltid noen skolestart kommer overraskende på hvert år Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 vel , jeg venter enda på svar Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Samme her... Helt idiotisk, pakken har stått som "behandlet" i 2 dager på status, skulle da ikke være så vansklig å sende en ferdig behandlet pakke? Skulle skjønt det hvis det stod til behandling, eller varen ikke var på lager, men dette er en vare som er over 100+. Greit nok at jeg fikk delene litt billigere her, men å sitte en time i kø på support telefon og ikke få svar, heller ikke på mail er uakseptabelt. Da bruker jeg heller en 200 lapp ekstra på bedre kundeservice og raskere behandlig av pakker. Virker som det kun er en ansatt, og han surfer bare på facebook... Heller ingen mulighet for kansellering av ordre finnes, sikkert av god grunn... Første og siste gang jeg handler på datakjeden. Endret 11. august 2009 av zoqiet Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Samma skjedde med meg, jeg bestilte online en prosessor og velgte " reserver i butikk " Det var 1 på lager, og jeg fikk kvittering om at alt er i orden og at jeg kan hente varen. Da jeg kom dit, gjett hva ? De har tydeligvis solg ut prosessoren og det eneste jeg måtte gjøre er å vente i flere uker til de har fått den tilbake igjen. Det jeg gorde da var å stikke 50 meter fra butikken og kjøpe den samme prosessoren til akkurat samme pris hos digital impuls. Konge butikk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå