DesertGlow Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg leste en skikkelig nerde-tegneserie som ble lagt ned for et år siden eller noe slik. Problemet er at jeg ikke husker hva den het for noe (ikke UF). Er det noen som klarer å liste opp alle nerde-tegneseriene de husker? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Dilbert?........ Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Hehe, nei, det var en skikkelig nerdeserie som jeg kun har sett på nett. Var en del Linux i den husker jeg.... alt for lenge siden jeg leste den Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Frenetic wanderings er ok, men sikkert ikke den du er ute etter Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Dette er iallefall en nerde tegneserie: Ctrl+Alt+Delete Men den finnes kun online såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg fikk en sånn tegneseriebok en gang, var en del linux med og sånn.. Hva faen het den da, har boka hjemme.. Må sjekkes ut! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Tenker ikke på CAD Premium? Lenke til kommentar
Gene Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hmm, hva med Penny Arcade? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg vil tro det er Penny Arcade du er ute etter. Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Det er dessverre ingen av disse seriene jeg tenkte på. Det er en ren nettbasert tegneserie som de sluttet å lage flere striper av. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Norsk? Engelsk? Og hvorfor er nicket ditt grønt når du er bruker? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Den var engelsk. Nicket mitt er grønt fordi jeg er en litt sovende moderator som tar det jeg kommer over. Lenke til kommentar
Con Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kan det ha vært den her?? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kanskje Applegeeks? Lenke til kommentar
kaffenor Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Nahh vi tenker vel på Ink Tank... http://www.inktank.com/AT/index.cfm?nav=1128 Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Beklageligvis ingen av disse heller :/ Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 The noob Penny Arcade userfriendly Questionable content Order of the stick Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ross i friends lagde har lagd en tegneserie kalt "ScienceGuy" Mulig det var den .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå