HåkonN Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Mine foreldre fyller 60 og 70år og jeg har bestemt å kjøpe nye telefoner til de. De er ganske oppegående, men det ligger i kortene at de bør ha noe som er enkelt å bruke. De er vant til Nokia tidligere, og bør ha noe som har samme brukervennligheten. Prisklasse 600-2000,- uten abonnement. Må ha følgende: -Lette menyer/logisk -Grei å skrive SMS med -Klar og lettlest fargeskjerm -Stort og godt tastatur -MMS-Støtte med kamera (oppløsning ikke viktig) -GPRS Ting som Bluetooth, spill, radio, MP3, Megapixel-kamera, etc er ikke viktig. Men pappa hadde sikkert satt pris på at den kunne lest av E-Post (Edge?). Noen gode forslag? Har sett litt på følgende alternativ fra Nokia: Nokia 6101 Nokia 6103 6101 med blåtann? Nokia 6070 Godt alternativ til kamskjell? Nokia 6131 6103 med masse uønskede funksjoner? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvorfor ikke 6233, klassisk candybar. 6233i kommer snart også, så prisen kommer ytterligre til å gå nedover... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 De eldre er mye opptatt av stort lyssterkt display med muighet for store bokstaver så de slipper å lete etter brillene hver gang det ringer eller kommer sms... Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har vært motstander av Nokia i alle år, men ble veldig overraska over 6131. Må vel være den likeste telefonen jeg har hatt så langt. Stor flott skjerm, klapp-sak. koster vel 2100 eller no i den duren. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Nokia 6131 har store og gode taster. Den er lett og kjapp i menyene, og man kan stille skriftstørrelse stor, som alle kan lese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå