hardmongo Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 kva tykkjer dykk? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Fint bilde, men jeg foretrekker døde måker ... Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hehe, må si meg enig med Isbilen. Du bruker en veldig hard kontrast her som du sikkert liker selv, men som ikke faller helt i min smak. Jeg synes det i tillegg er litt for mye svart i kantene. Smaken er som baken Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 kanskje bedre i farger? døde måker? bymåker ja.. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg syns det var et flott bilde, svart hvitt bilder gjør seg med ekstra kontrast. Hvilken metode har du brukt i koverteringen til svart hvitt? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Rett og slett nydelig behandlet! Lenke til kommentar
FPSdag Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Digga dette bildet! flott tittel og! er ikke så ofte jeg ser emosjonelle måker.. dette bilde viser en ny side ved måken! likte også de sterke kontrastene du har skapt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå