vegard__v Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hei Kjøpte meg mitt første kamera for litt siden. Så den edderkoppen her i Bulgaria da jeg var der i sommerferien i år. Vet den er litt ute av fokus men det var litt vanskelig å få til bedre siden den løp så fort rundt på spindelvevet sitt. Bildet er helt uredigert. Lurte på hva jeg kunne gjort annerledes, og om dere liker det noe i det hele tatt:) Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Velkommen skal du være Som du sier selv, så er edderkoppen litt ute av fokus, men slikt er vanskelig Synes kompen er grei, men at bakgrunnsfargen blir litt for knæsj og trekker mye av oppmerksomhet bort fra edderkoppen. Tror du med fordel kunne ha dempet den fargen litt. Den røde linjen synes jeg også er litt forstyrrende. Moro med det spindelvevet som ser ut som røyk. Det trekker oppmerksomheten litt tilbake til edderkoppen igjen. Det du med fordel kan gjøre er å minske bildet litt mer når du legger det ut. Det kan bli vanskelig for de som har lavere oppløsning på skjermen enn det jeg har Moro med edderkoppbilder Håper på å se mere fra deg Edit: Utdypet noen kommentarer Endret 1. september 2006 av sthlm Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Bakgrunnen er for fremtredende til at bildet kan bli ok! Lenke til kommentar
vegard__v Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Takk for kommentar:) Hva er en grei størrelse å legge ut bilder i da? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Hva er en grei størrelse å legge ut bilder i da? I området rundt 1024x768, evt. 1024x680 for (tilnærmet) 3:2-format... Funker greit for de fleste, burde gå bra på 1280x1024-skjermer også. Endret 1. september 2006 av k-ryeng Lenke til kommentar
vegard__v Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Prøvde å fikse på bakgrunnen men som dere ser så er det første gang jeg bruker Elements så ble ikke veldig bra.. Bedre størrelse nå? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Nå ble det mye bedre, kanskje kroppe enda mer..ser det er noe hvitt i nedre venstre billedkant.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå