phelos Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har tittet litt rundt og er ikke så veldig fornøyd med utvalget av kabinetter til denne plattformen. Lagt merke til et søtt kabinett fra Asus Ser at det bare er pixmania som selger dette, noen som har erfaringer med de? Strømforsyning er medfølger ikke, er det noe spesielt jeg bør tenke på her? Er det noen andre kabinetter det er verdt å titte på? Tenker da ikke på Silverstone, er ikke helt fornøyd med pris/utseende. Er takknemlig for alle svar Lenke til kommentar
gwh Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 ANtec har da noen små søte. Bruk prisguiden, og sett til MicroAtx. Skal muligens ha meg et 2400 selv. Lenke til kommentar
phelos Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Har sjekket prisguiden og synes at TM-21 er det beste kabinettet etter min smak, men lurer på om det er noen andre kabinetter jeg bør vite om som ikke er i prisguiden... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Anbefaler IKKE pixmania, trege og dyr frakt (fra Frankrike sist jeg sjekket der). En kamerat bestilte sett med projektor og lerret der, Projektor fikk han 3 uker senere, lerret har fremdeles ikke dukket opp (ca 3mnd). Verste var at det kostet over 1000kr i frakt! Lenke til kommentar
phelos Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Frakt er jo helt i ørska da ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå