int20h Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Denne uken lanserte Skype en trådløs telefon som du kun trenger bredbåndforbindelse for å bruke. Les mer Lenke til kommentar
ivasoere Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Denne uken lanserte Skype en trådløs telefon som du kun trenger bredbåndforbindelse for å bruke. Les mer 6781450[/snapback] Noen som vet når denne er tilgjengelig? Har sett på WIFI løsninger, men jeg synes disse er urimlelig dyre. Denne er forhåpentligvis rimeligere. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 den her var jo genialt.Noen andre skypetelefoner dere kan anbefale? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hmm, søkte etter info om denne på Google og fikk 0 svar; http://www.google.no/search?hl=no&q=VOIP84...=S%C3%B8k&meta= Prøvde Altavista, og fikk 35!!; http://www.altavista.com/web/results?q=VOIP841 Google pleier jo være best trodde jeg, ble litt overrasket nå... Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Man kan altså ringe gratis til folk med PC-forbindelse og folk med tilsvarende Skype-telefon? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Telefonen var jo ikke bare genial, men også sexy Endret 1. september 2006 av Lomz Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Trenger ikke pc.Hvis dere har sånn ip-telefon,bare plugg i internetten og ringer gratis til hverandre. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Genial Håper gratis ring til hustelefonen kommer slik som det er i usa og canada og slik som det er på voipbuster Lenke til kommentar
Spaceman_ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Noen som vet når denne er tilgjengelig Våren 2007, ifølge Skype. Netgears tilsvarende modell ble vel lansert i mai i år. Endret 1. september 2006 av Spaceman_ Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Netgear sin så jeg i elkjøp anonese for eit par ukersiden hvertfall, men finner den ikkje på elkjop sidene. Lenke til kommentar
G Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kommer det slike telefoner som har både Wifi og 3G mobilnett støtte samtidig? Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Kommer det slike telefoner som har både Wifi og 3G mobilnett støtte samtidig? 6790360[/snapback] Tvilsomt. 3G-støtten vil kreve ett simkort. Dog, du har jo telefoner som Nokia N80 og E60, - som begge har både 3G og WLAN. Endret 4. september 2006 av RomanzoR Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Dette er forsåvidt akkurat det jeg er ute etter. Håper den ikke blir for dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå