Steina Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Steina: Blir ikke aktuelt med dyre diskanter. RF og slik er ute av bildet. 8163916[/snapback] Skjønner Er dere egentlig mange som skal betale det anlegget? Lenke til kommentar
DreamTM3 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 http://www.dreamtm.no/nor/membersonly/shop/vare.asp?id=6321 8119955[/snapback] *skurr skurr skurr* 8134390[/snapback] Da kan du jo sjekke SPL dynamics på samme side til en litt høyere pris. Trudde du mente lavest mulig pris jeg. Hvis det skurrer i en høyttaler så er den enten sprengt, eller fabrikkfeil eller så vrenger forsterkeren. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Da kan du jo sjekke SPL dynamics på samme side til en litt høyere pris. Trudde du mente lavest mulig pris jeg. Hvis det skurrer i en høyttaler så er den enten sprengt, eller fabrikkfeil eller så vrenger forsterkeren. 8164959[/snapback] Er ikke jeg som skal ha de. Dessuten, høytalere trenger ikke være sprengt for å skurre. "Billige" høytalere skurrer ved høyt volum. De vil dog BLI sprengt om man spiller sånn lenge ^^ Jeg har faktisk sett på en høyttaler som ble sprengt ved masse skurring en gang. Var litt tøft. Var en liten eksplosjon, og masse røyk Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Da kan du jo sjekke SPL dynamics på samme side til en litt høyere pris. Trudde du mente lavest mulig pris jeg. Hvis det skurrer i en høyttaler så er den enten sprengt, eller fabrikkfeil eller så vrenger forsterkeren. 8164959[/snapback] Er ikke jeg som skal ha de. Dessuten, høytalere trenger ikke være sprengt for å skurre. "Billige" høytalere skurrer ved høyt volum. De vil dog BLI sprengt om man spiller sånn lenge ^^ Jeg har faktisk sett på en høyttaler som ble sprengt ved masse skurring en gang. Var litt tøft. Var en liten eksplosjon, og masse røyk 8165731[/snapback] http://www.elutstyr.no/index.php?cPath=149 Anbefaler ground zero sub'er og focal eller hertz mellomtoner.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Takk takk til alle tips, mye her som ser lovende ut. Vi er forresten 7 stk som skal betale på dette kalaset. Keep posting! Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg synes det virket bra det settet med 4 stk ellementer og forsterker og dette virket også veldig billig. Har dere tenkt på horn diskant? jeg er selv fan av dette:) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg synes det virket bra det settet med 4 stk ellementer og forsterker og dette virket også veldig billig. Har dere tenkt på horn diskant? jeg er selv fan av dette:) 8186942[/snapback] Fortell en stakkars uvitende hva en horndiskant er. Er det dyrt er det ute av bildet. Hehe... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Kjøp den største boomblasteren! Så slipper du og montere annlegg i en bil som med høy sannsynlighet skal kastes etter bruk. Boomblasteren kan dere evt. trekke om eller selge etterpå. Lenke til kommentar
duffy89 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Boomblaster er vel kanskje ikke noe å satse på. Jeg ville anbefalt å ta kontakt med eltek og spørre de litt om råd og tips samt priser på anlegg. De er veldig hyggelig og vi fikk rabatt på utstyr til vår russebil! Lykke til! Lenke til kommentar
orginal Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Vi har kjøpt den pakken som det var linka til lengre her oppe (http://www.dreamtm.no/nor/membersonly/shop/vare.asp?id=6301), holder på å bygge kasse akkurat nå! Skal si ifra hvordan det låter, men tviler på at det er noe super lyd. Vi kjøte et par 6x9 på thorshov til 400 kr også, og de veide mer enn basserne! Det sier vel sitt, lav vekt er ikke akkurat noe kvalitetstegn. Dessuten vil jeg ikke anbefale å handle av den gjengen der heller, useriøse og lite hjelpsomme (iallefall de vi handla av, er vel flere leverandører å velge mellom) Uansett ser det jo utrolig kult ut med 4x12 på rekke og rad. teller jo litt det også Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Kjøp den største boomblasteren!Så slipper du og montere annlegg i en bil som med høy sannsynlighet skal kastes etter bruk. Boomblasteren kan dere evt. trekke om eller selge etterpå. 8194582[/snapback] Å, du er saklig veit jeg? Kick + ban... Boomblaster er vel kanskje ikke noe å satse på. Jeg ville anbefalt å ta kontakt med eltek og spørre de litt om råd og tips samt priser på anlegg. De er veldig hyggelig og vi fikk rabatt på utstyr til vår russebil! Lykke til! 8197326[/snapback] Takk for det, skal se om jeg får tak i dem! Vi har kjøpt den pakken som det var linka til lengre her oppe (http://www.dreamtm.no/nor/membersonly/shop/vare.asp?id=6301), holder på å bygge kasse akkurat nå! Skal si ifra hvordan det låter, men tviler på at det er noe super lyd. Vi kjøte et par 6x9 på thorshov til 400 kr også, og de veide mer enn basserne! Det sier vel sitt, lav vekt er ikke akkurat noe kvalitetstegn. Dessuten vil jeg ikke anbefale å handle av den gjengen der heller, useriøse og lite hjelpsomme (iallefall de vi handla av, er vel flere leverandører å velge mellom)Uansett ser det jo utrolig kult ut med 4x12 på rekke og rad. teller jo litt det også 8197999[/snapback] Yes, venter spent på melding om åssen det låter! Må egentlig begynne å få opp farta med det her nå, resten av mars + april går fort! Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg synes det virket bra det settet med 4 stk ellementer og forsterker og dette virket også veldig billig. Har dere tenkt på horn diskant? jeg er selv fan av dette:) 8186942[/snapback] Fortell en stakkars uvitende hva en horndiskant er. Er det dyrt er det ute av bildet. Hehe... 8194489[/snapback] Horn diskant finnes i mange priser:) disse er formet som en rektangulær megafon som "spruter" lyden ut og gir et bredere område den sender den ut:) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Horn diskant finnes i mange priser:) disse er formet som en rektangulær megafon som "spruter" lyden ut og gir et bredere område den sender den ut:) 8204539[/snapback] Aha! Takk. Kanskje det hadde vært noe? Hehe... Lenke til kommentar
DreamTM3 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Vi har kjøpt den pakken som det var linka til lengre her oppe (http://www.dreamtm.no/nor/membersonly/shop/vare.asp?id=6301), holder på å bygge kasse akkurat nå! Skal si ifra hvordan det låter, men tviler på at det er noe super lyd. Vi kjøte et par 6x9 på thorshov til 400 kr også, og de veide mer enn basserne! Det sier vel sitt, lav vekt er ikke akkurat noe kvalitetstegn. Dessuten vil jeg ikke anbefale å handle av den gjengen der heller, useriøse og lite hjelpsomme (iallefall de vi handla av, er vel flere leverandører å velge mellom)Uansett ser det jo utrolig kult ut med 4x12 på rekke og rad. teller jo litt det også 8197999[/snapback] Pakka var ihverfall tyngre enn lommebok di DreamTM har nok tyngre greier også om man vil betale noe mer. Følg med i sommer så dukker det vel opp noen biler som skal fighte om de gjeve dB drag rekordene.Hvor kjøpte du pakka di da? Litt moro å høre hvorfor du mener servicen sucks, for det er ikke akkurat målet da :-) Endret 21. mars 2007 av DreamTM3 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Litt moro å høre hvorfor du mener servicen sucks, for det er ikke akkurat målet da :-) 8207116[/snapback] For å tolke det riktig, så vil jeg nok tro at han mente Thorshov Lenke til kommentar
DreamTM3 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Litt moro å høre hvorfor du mener servicen sucks, for det er ikke akkurat målet da :-) 8207116[/snapback] For å tolke det riktig, så vil jeg nok tro at han mente Thorshov 8208055[/snapback] Da kan vi puste lettet ut, tjuh! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Da kan vi puste lettet ut, tjuh! 8210687[/snapback] Tsk tsk. Ikke gå så langt oftopic nå folkens, og ikke snakk så mye dritt om Thorshov, liker å handle der. Hehe... De har forøvrig alltid vært greie mot meg! Endret 22. mars 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Tsk tsk. Ikke gå så langt oftopic nå folkens, og ikke snakk så mye dritt om Thorshov, liker å handle der. Hehe... De har forøvrig alltid vært greie mot meg! 8214156[/snapback] .. Tror det er flere som ikke må gå off-topic her EDIT: Hmhm...Men sjekk hvem som er trådeier du, også tar vi seriøs audiodiskusjon herfra! 8217339[/snapback] Alle regler gjelder for trådstartere også. Tilogmed angående off-topic prat. Men du kan jo redigere med i første post at "La oss diskutere om Thorshov er greie", for DA er du plutselig on topic igjen.. Menmen.. Det var bare for å pirke.. Endret 25. mars 2007 av Steina Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 .. Tror det er flere som ikke må gå off-topic her 8215676[/snapback] Hmhm... Men sjekk hvem som er trådeier du, også tar vi seriøs audiodiskusjon herfra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå