Fisk1 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Russetia nærmer seg med stormskritt, og jeg har hooka opp med plass på en russebil. Nå er jo greia, at vi trenger anlegg. Etter at vi hadde sitti og prata om det en stund fant jeg ut at jeg jo kunne søke HW.no´s audioguruer om råd til oppsett av anlegg for russebil, som ikke kan koste skjorta! Vi er interessert i ei fin blanding av bass og diskant, gjerne med trykk på bassen. Ingen av oss i bilen er altfor opphengt i lyd, men er jo kjekt å ha noe å bråke med. ;D På forhånd takk. Endret 6. mars 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvor mye penger har dere tenkt å legge inn i det, sånn ca? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Hvor mye penger har dere tenkt å legge inn i det, sånn ca? 6781702[/snapback] Så billig som mulig, noen tusen! Endret 6. mars 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
epifant Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Med hornkasse kan dere fint nøye dere med ett element og en relativt liten forsterker (så lenge den er strømsterk nok). Høy følsomhet er morsomt OG billig! Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Dynabel selger 4 12" til en billig penge...slik ta 4 betal for 3 opplegg... Lenke til kommentar
TMH Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 på http://www.dynabel.no/ så finner du billige sub'er. Til dem kan du bygge kasse selv. De som jobber der har ganske stor erfaring med bilstereo til russebiler, så jeg anbefaler deg å ta en prat med dem. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) En vill ide. Dere kjøper 4stk 6*9 tommere, evt 8 stk. Slenger de i dører tak og andre plasser hvor dere kan. Så kjøper dere 2 stk 15 tommere å tre forsterkere som kan gi lyd i dem. Trenger ikke være ekstremt, å koster sikkert ikke skjorta av dere, men spiller sikkert så det høres rundt omkring. Endret 3. september 2006 av Defus Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Takk for alle tips, høres bra ut! Dere som linker til sider med anlegg på, veldig bra! Link alt brukbart som er billig.. Endret 6. mars 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Bumper denne igjen, trenger fortsatt hjelp på tross av at enkelte moderatorer føler det pressende behov for å lufte sine reaksjonære trengsler... Så hjelp oss! Pretty please... Lenke til kommentar
re-load Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hva med ei eller to sånne pakker... http://www.dreamtm.no/nor/membersonly/shop/vare.asp?id=6301 Billig og bra til prisen... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Hva med ei eller to sånne pakker...http://www.dreamtm.no/nor/membersonly/shop/vare.asp?id=6301 Billig og bra til prisen... 8093564[/snapback] Der har vi en fin en! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
rtbuggie Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 til dere som har litt peilig: hvordan tror dere den pakken som er nevnt ovenfor låter i forhold til 4 kicker compVR 15" med passende kicker forsterkere? -Rtbuggie Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Trenger diskant også! Er det noen som har noen fine pakker ute til salgs der og, eller må jeg på Thorshov eller noe? Lenke til kommentar
DreamTM3 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Kicker blir bedre men også dyrere tipper jeg. Endret 10. mars 2007 av DreamTM3 Lenke til kommentar
DreamTM3 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Trenger diskant også!Er det noen som har noen fine pakker ute til salgs der og, eller må jeg på Thorshov eller noe? 8119258[/snapback] http://www.dreamtm.no/nor/membersonly/shop/vare.asp?id=6321 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 http://www.dreamtm.no/nor/membersonly/shop/vare.asp?id=6321 8119955[/snapback] *skurr skurr skurr* Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 *skurr skurr skurr* 8134390[/snapback] Forklarende post må jeg si. Mener du at høytalerne skurrer fælt, eller er det bare støyen fra hodet ditt som bryter gjennom? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 *skurr skurr skurr* 8134390[/snapback] Forklarende post må jeg si. Mener du at høytalerne skurrer fælt, eller er det bare støyen fra hodet ditt som bryter gjennom? 8156298[/snapback] Begge deler. Jeg mener at du burde se etter litt bedre og kostbare frontsett enn det det ble linket til ^^ Lenke til kommentar
Defus Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 er russebil, tror ikke de bryr seg. En kompis av meg fant en plass på ebay noen som solgte to subwofere for 22 eller 44 dollars (husker ikke helt), det er jo ikke så ille. Ta å kjøp en eller to slike pakker å dere burde være fornøyd. Finn noen billige komponent eller 6*9 tommere å klistre dem rundt omkring. Når dere er full bryr dere sikkert ikke om lyden låter for jæv... så lenge dere hører hva dere skal synge med på Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) er russebil, tror ikke de bryr seg. En kompis av meg fant en plass på ebay noen som solgte to subwofere for 22 eller 44 dollars (husker ikke helt), det er jo ikke så ille. Ta å kjøp en eller to slike pakker å dere burde være fornøyd. Finn noen billige komponent eller 6*9 tommere å klistre dem rundt omkring. Når dere er full bryr dere sikkert ikke om lyden låter for jæv... så lenge dere hører hva dere skal synge med på 8157939[/snapback] Hehehe, godt poeng. Ebay er ikke helt aktuelt, er for mye bogus som kan skje, tror jeg holder meg innenfor landegrensene. Mulig det bare blir noe diskanter fra Biltema eller noe lignende... Steina: Blir ikke aktuelt med dyre diskanter. RF og slik er ute av bildet. Endret 15. mars 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå