Thorz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Må kjøpe ny jobb mobil. Vil takke dere for hjelpen. Det jeg trenger er: Funksjoner: -Kalender: Ja - Vil synchronizere den med Outlook på jobb så det burde være lit profesjonell, men trenger ikke å være super dyp. -GPRS: Hmmm... nesten alle modellene har det. -EDGE: Kunne være en fordell, men ikke nødvendig. -Email klient: Tror at nesten alle modellene har det nå. -3G: Ja. kan tenke å bruke den med videokonferanse Form: -Format: Ikke viktig, men det må være enkel å ta med seg i lomme eller på en liten vareveska i beltet. Hvis det er enkelt å bruke med bare en hånd er det en fordel. -Vekt: Ikke viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke viktig. Skjerm: Fargeskjerm. -Størrelse på skjerm: Middels, K800i skjerm størrelse er ok. -Touchscreen: Ikke viktig. Pris: Maks 4000 Med abonnementsbinding): Kanskje? Men ikke nødvendig, jeg har allerede Chess abb. Hvis med abbenoment, hvilket? Telenor nett. Diverse: -Merke: Har tenk SE men er åpen for andre merker. -Kamera: Ja, og det må være en bra kamera med en sterk blitz. Jeg skal ta mange bilder av tekniske utstyr på jobb på steder hvor det er ikke så bra belysning. -Taleopptaker: Veldig viktig for meg. Bruker dette mye istedenfør å ta notater. -Videokamera: Ja. -Symbian: Ikke nødvendig -Infrarød port: Ikke nødvendig -Blåtann Ja, mye bedre hvis det støter versjonen med lang rekkevidde (100m istedenfor 10m) -Minne: Jeg tar opp mange bilder, talenotater og video. -Minnekort?: Jeg tror at dette er viktig, les oppe. -MP3: Ja, men det er viktig pga. ringetoner, jeg har MP3 spiller for musikk. -Radio: Fin å ha men IKKE nødvendig. -UMTS: Ja -Triband: Kunne være en fordell -wLAN: Fin å ha, men ikke nødvendig. - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Viktig. Slitter med batteriet på SE K700i. -Bruksområdet: Ringer ut og inn helle dagen, dette er min jobb telefon. tar mange bilder på mørke plasser, talenotater og mange tekst meldinger. Jeg har sett SE K800i på nett og liker den, men har ikke bestemt meg. Vet ikke hvor bra er for å synchronisere den med Outlook på jobb. Tusen takk for hjelpen. Endret 1. september 2006 av Thorz Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har du sett på N80? Den bør jo dekke alle dine behov og litt til! Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Har du sett på N80? Den bør jo dekke alle dine behov og litt til! 6781192[/snapback] N80 ser veldig interesant ut. Vet du om den har taleopptaker? Hvordan sammelignes kameraen med den på K800i? Takk. Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 på amobil.no kan du både lese tester og sammenlikne de to telefonene. hovedforskjellen er vel at N80 har wifi og en mye bedre skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå