abene Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Microsoft har sluppet den andre betaversjonen av Windows Media Player 11. Blant nyhetene er forbedret deling av data mellom kompatible enheter. Les mer Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hmmm...Troddejeghaddeen ferdigversjon: Windows Media Player Version 11.0.5358.4827 Operating System Version: 5.1.2600 System Locale: no Service Pack: 2.0 User Locale: no Build Lab: 2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519 Geo ID: Norge Type: Workstation DRM Version: 11.0.5358.4827 Architecture: x86 Indiv Version: 2.5.0.0 Processors: 1 Minn meg på åsmørre spacebaren.... uff Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Nye WMP er eit flott program, ser stilig ut og har mange fine funsksjoner. Einaste eg bruker det til er å brenne musikk cder, ripping og avspilling av film. Til vanlig musikk trengst ikkje noke meir ein Winamp. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har Vista Pre-RC1 build 5536, der er WMP 11.0.5536.6276. Tok sjekk etter ny verson, og fikk tilbakemelding om at jeg har nyeste. Er den sånn at denne betaen følger med i Pre RC1 av Vista? Lenke til kommentar
Dragvandil Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Bare jeg som reagerer på at WMP 10 og utover bruker sinnsykt mye mer cpu enn nødvendig ? Kutta ut WMP jeg da 10.0 kom og bruker heller VLC etc. Burde ikke være nødvendig å vente på at media library åpner etc... Har mange fine funksjoner samlet til ett program dog, men bruker skjeldent mange av dem samtidig å da syntes jeg det var unødvendig Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg fikk det ikke til å installere WMP 11 jeg, det sto at installasjonen ikke kunne fullføres! Møkk ass Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Dårlig at de ikke har beta for win64 også Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har den blitt sluppet i norsk også ell? Fant den bare på engelsk så jeg installerte den :!: Ellers så er det veldig mye forbedringer fra Beta 1 Blir bedre og bedre Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har den blitt sluppet i norsk også ell? Fant den bare på engelsk så jeg installerte den :!: Ellers så er det veldig mye forbedringer fra Beta 1 Blir bedre og bedre 6785247[/snapback] Jepp. http://www.microsoft.com/windows/windowsme...d/download.aspx Edit: Eller er den norske versjonen ei eldre utgåve (beta1)? Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Har den blitt sluppet i norsk også ell? Fant den bare på engelsk så jeg installerte den :!: Ellers så er det veldig mye forbedringer fra Beta 1 Blir bedre og bedre 6785247[/snapback] Jepp. http://www.microsoft.com/windows/windowsme...d/download.aspx Edit: Eller er den norske versjonen ei eldre utgåve (beta1)? 6785329[/snapback] Det så ut til å være Beta 1 Engelsk funker fett det også da Lenke til kommentar
Golaz Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 blah..når har MS tenkt å forbedre den fordritne media playeren sin? Jeg har aldri opplevd noe så treigt i hele mitt liv. Den henger seg ofte opp i flere sekunder ved låtskifte. Endrer man en Tag eller noe så fryser hele dritten i minimum 5 sekunder før den fortsettter som normalt. Kan ikke forstå at noen som helst bruker denne mediaplayeren. Ciao! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) blah..når har MS tenkt å forbedre den fordritne media playeren sin? Jeg har aldri opplevd noe så treigt i hele mitt liv. Den henger seg ofte opp i flere sekunder ved låtskifte. Endrer man en Tag eller noe så fryser hele dritten i minimum 5 sekunder før den fortsettter som normalt. Kan ikke forstå at noen som helst bruker denne mediaplayeren. Ciao! 6803183[/snapback] har selv aldri vært noe spesielt fan av media player, men denne er faktisk av de bedre. Har aldri opplevd noen av de problemene du har. Sikker på at det ikke er maskina di det er noe med Endret 4. september 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 BubbaHubba: Slå opp 'Beta' i ordboka! Så for oss som ikke gidder betale for musikk er den eneste nyheten i beta 2 nytt shuffle-ikon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå