Rikkely Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hei =) Jeg trenger hjelp til å finne meg et elektroverktøysett. Lærerne ga oss to valg til kjøp av slike sett. Ett kostet 500,- og det andre kostet 550,- Dette synes jeg er litt dyrt. Er det noen som vet om det er billigere en plass? Jeg går automasjon så jeg trenger en del "småverktøy" Mvh Rikkely Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hva slags verktøy? Skrutrekkere og tenger og den slags ting? De har mye billig i helt grei kvalitet på Biltema. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Settet må minst inneholde Avmantlingstang, stjerne- og flatjern (små størrelser) og kniv. Det er vel det hovedsaklige tror jeg. Takk for tipset! Jeg skal sjekke biltema Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 500?! Går selv automasjon og tror ikke verktøye mitt koster mer enn 200. Clas Ohlson har også mye fint Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Billigst på Biltema, ja, og jeg kan bekrefte at kvaliteten er god nok i massevis. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det kan jo hende at det verktøyet til 500 kroner er i skikkelig kvalitet, da. Men av erfaring vet jeg at verktøy stort sett blir borte lenge før det er utslitt uansett, så Biltema-verktøy i middels prisklasse fungerer helt fint for de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå