ostehøvel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 skulle koble til en maskin i går, satt inn strømmen og det lyste i hk. men når jeg trykka på PÅ knappen skjedde det absolutt ingenting! har prøvd å bytte om POWER SW med RESET SW men det hjalp ikke. Det er heller ikke psu eller skjerkort, har også testet å ta ut ram brikkene. Noen tips? Det lyser i hk, men det reagerer ikke i det hele tatt når jeg skal slå på :S Lenke til kommentar
Gerbiz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 skulle koble til en maskin i går, satt inn strømmen og det lyste i hk. men når jeg trykka på PÅ knappen skjedde det absolutt ingenting! har prøvd å bytte om POWER SW med RESET SW men det hjalp ikke. Det er heller ikke psu eller skjerkort, har også testet å ta ut ram brikkene. Noen tips? Det lyser i hk, men det reagerer ikke i det hele tatt når jeg skal slå på :S 6780974[/snapback] Er dette en helt ny maskin? I så fall, har vært borti samme problem selv, da var det hovedkortet som var ødelagt. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 jeg vil også tippe at det er hovedkortet, men det er ikke en helt ny maskin nei.. Lenke til kommentar
Gerbiz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) jeg vil også tippe at det er hovedkortet, men det er ikke en helt ny maskin nei.. 6781311[/snapback] Du har ikke hatt noe lynedslag i området ditt i det siste? Eventuelt andre strømbrudd som kan forårsake elektrisk støt. Endret 1. september 2006 av Gerbiz Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 jo faktisk.. hele bygget fikk et lite sjokk for noen dager siden.. men har aldri opplevd at hovedkortet tar kvelden før strømforsyninga Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det kan fortsatt være strømforsyningen. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Det kan fortsatt være strømforsyningen. 6781565[/snapback] jeg jumpstarta den og da sveiv den fint.. og det lyser jo i hk når den er koblet til.. kan det allikevel være den som er problemet? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 bytta psu-en og da virket det vet ikke hva som var feilen, alt så jo greit ut.. men det var nok lynet som tok den.. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå