Staal Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Usj, så skuffende. Ser omtrent akkurat ut som RR6 til 360. Forventet mye bedre enn dette. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Syntes det så rimelig pent ut jeg Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg tror ikke et harem av 1000 jomfruer ville gledet Staal en gang. Men jeg synes det så unektelig pent ut Å det ser bedre ut en 360 versjonen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jepp det ser bra ut! Liker virkelig bakgrunnene med skogen Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Jeg tror ikke et harem av 1000 jomfruer ville gledet Staal en gang. Men jeg synes det så unektelig pent ut Å det ser bedre ut en 360 versjonen 6781341[/snapback] Kommentaren hadde sikkert vært: 1000 jomfruer, hva så? 99,9% av de ser vel stygge ut Men det er selvsagt sunt med et kritisk syn Jeg synes det ser flott ut jeg.. Bare jeg får slaaadde!! Endret 1. september 2006 av Fhj Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Jeg tror ikke et harem av 1000 jomfruer ville gledet Staal en gang. Men jeg synes det så unektelig pent ut Å det ser bedre ut en 360 versjonen 6781341[/snapback] Javel ? Å si noen av disse spillene ser bedre ut enn hverandre vil isåfall innebære meget selektivt flisespikkeri. Jeg hadde forventet at at nytt fullblods Ridge Racer på PS3 1 år senere skulle danke ut RR6 fullstendig. Dette er jo ikke i nærheten engang. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ikke klag, jo finere grafikk, jo lenger tid tar det å lage det.. Syntes det ser nam nam ut jeg! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Såg jo bra ut det der! Virker ikkje som om bildene har gopdt igjennom noen "forbedringsprosess" der man slenger på litt blur og AA for å gjøre trusene våte rundt om Men RR er SÆRT uansett syns eg,spillte det mye i PS1 dagene,deretter er det bare blitt ein latterlig affære som appelerer til sitt publikum :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Syns det ligna på PSP versjonen jeg. :] Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Jepp det ser bra ut! Liker virkelig bakgrunnene med skogen 6781424[/snapback] Ja. Skikkelig fin 2D skog Endret 1. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ridge racer er jo gått ut på dato for noen år siden uansett. Spillet i seg selv er jo ikke akkurat pent, men det ser jo ikke grusomt ut heller. Middelmådig lanseringsspill grafikk eller noe slik... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Takk Staal, men jeg er utrolig godt klar over hvordan spillet ser ut på 360. Siden jeg har brukt utallige timer til å gå igjennom karrieremodusen opptil flere ganger. Å det ser pent ut der og. Det ser ikke mye bedre ut. Men er vanskelig å sette fingeren på det. Men det ser bedre ut. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jepp det ser bra ut! Liker virkelig bakgrunnene med skogen 6781424[/snapback] Ja. Skikkelig fin 2D skog 6782386[/snapback] 2D? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Såg ikkje so verst ut det der . Har eigentleg ikkje ofra Ridge Racer-serien so mykje merksemd, men eg får kanskje sjå litt nærmare på det. Kay Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Dersom du kjøper bilspill for realistisk kjørefølelse,eller liker den slags,fraråder eg deg til å ha noe med RR spillene å gjøre. Men om du liker uasansynlig arcade kjøring er dette tingen. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Dersom du kjøper bilspill for realistisk kjørefølelse,eller liker den slags,fraråder eg deg til å ha noe med RR spillene å gjøre. Men om du liker uasansynlig arcade kjøring er dette tingen. 6783649[/snapback] Hell yeah! Det blir ikke mer arcade en dette. Det er et fartsfult spill som lar deg sladde deg igjennom svingene med nesten samme fart som på langsidene (viss du gjør ting rikig) Mange som ble skuffet av nettopp det til 360. Men jeg elsket det. Viste hva jeg gikk til. Alt for mange er for opptatt av at alle kjørespill skal være like realistiske osv. Gå ut og sett deg i bilen og kjør. Å la meg ha det litt gøy med RR Å grunnen til at PS3 versjonen ser bedre ut er at 360 versjonen er så steril og ren. Mens PS3 versjonen har litt mer dirty look. Mer realistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå