Gå til innhold

Ridge Racer 7 PS3 bilder

Staal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke et harem av 1000 jomfruer ville gledet Staal en gang.

Men jeg synes det så unektelig pent ut

Å det ser bedre ut en 360 versjonen

6781341[/snapback]

Kommentaren hadde sikkert vært: 1000 jomfruer, hva så? 99,9% av de ser vel stygge ut :)

Men det er selvsagt sunt med et kritisk syn :D

Jeg synes det ser flott ut jeg.. Bare jeg får slaaadde!!

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke et harem av 1000 jomfruer ville gledet Staal en gang.

Men jeg synes det så unektelig pent ut

Å det ser bedre ut en 360 versjonen

6781341[/snapback]

929248_20051110_screen354.jpg

929248_20051110_screen314.jpg

929248_20051110_screen039.jpg

929248_20051110_screen348.jpg

Javel ? Å si noen av disse spillene ser bedre ut enn hverandre vil isåfall innebære meget selektivt flisespikkeri.

Jeg hadde forventet at at nytt fullblods Ridge Racer på PS3 1 år senere skulle danke ut RR6 fullstendig. Dette er jo ikke i nærheten engang.

Lenke til kommentar

Såg jo bra ut det der! Virker ikkje som om bildene har gopdt igjennom noen "forbedringsprosess" der man slenger på litt blur og AA for å gjøre trusene våte rundt om ;)

Men RR er SÆRT uansett syns eg,spillte det mye i PS1 dagene,deretter er det bare blitt ein latterlig affære som appelerer til sitt publikum :!:

Lenke til kommentar

Takk Staal, men jeg er utrolig godt klar over hvordan spillet ser ut på 360. Siden jeg har brukt utallige timer til å gå igjennom karrieremodusen opptil flere ganger. Å det ser pent ut der og.

Det ser ikke mye bedre ut. Men er vanskelig å sette fingeren på det. Men det ser bedre ut.

Lenke til kommentar
Dersom du kjøper bilspill for realistisk kjørefølelse,eller liker den slags,fraråder eg deg til å ha noe med RR spillene å gjøre. Men om du liker uasansynlig arcade kjøring er dette tingen.

6783649[/snapback]

Hell yeah! :w00t:

Det blir ikke mer arcade en dette. Det er et fartsfult spill som lar deg sladde deg igjennom svingene med nesten samme fart som på langsidene (viss du gjør ting rikig) Mange som ble skuffet av nettopp det til 360. Men jeg elsket det. Viste hva jeg gikk til.

Alt for mange er for opptatt av at alle kjørespill skal være like realistiske osv. Gå ut og sett deg i bilen og kjør. Å la meg ha det litt gøy med RR ;)

Å grunnen til at PS3 versjonen ser bedre ut er at 360 versjonen er så steril og ren. Mens PS3 versjonen har litt mer dirty look. Mer realistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...