g@bb@ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Vel, topic sier det meste. Hvem gleder du deg til å treffe? Må si at jeg personlig gleder meg til å snakke med både Tomat-Ulf og Simen1 Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hovedsakelig bf.no-folk og spesielt Nex og Northwave fra The Last Viking, sammen med gjestespiller Catch`Silencer. Så har vi Captiva osvosv. Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Gleder meg til å treffe Hylo. + alle andre som har planer om og dra til HW lan da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Vel, topic sier det meste. Hvem gleder du deg til å treffe? Må si at jeg personlig gleder meg til å snakke med både Tomat-Ulf og Simen1 6780922[/snapback] Skummelt. Jeg gleder meg til å møte de fleste. De fleste av de hyggelig vel og merke. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Bare pass deg, Tomat-Ulf. Du vet aldri når jeg dukker opp og tar en CNRHK midt i fleisen på deg Hehe, neida, syntes bare du har noen morsomme innlegg, derfor blir det riktig artig å treffe deg. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 TLV gutta Nex og TDL, samt Silencer fra Catch. Ellers er det jo en del fra bf.no som jeg vet kommer, og kanskje noen fra de kategorier jeg frekventerer her på forumet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Bare pass deg, Tomat-Ulf. Du vet aldri når jeg dukker opp og tar en CNRHK midt i fleisen på deg Hehe, neida, syntes bare du har noen morsomme innlegg, derfor blir det riktig artig å treffe deg. 6783403[/snapback] Jeg tar det som et kompliment jeg. Selv blir det hyggelig å møte Hyl0lz og MA RLY igjen. Dessuten blir det jo hyggelig å møte Steffy. Og demille. Endret 3. september 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Gleder meg vel egentlig til å treffe alle som kommer, og alle jeg må hjelpe under lanet. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Små gleder meg kanskje litt til å treffe på eikkan om han kommer, men jeg er faktisk ikke helt sikker. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har ingen anelse, men blir nok moro Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Treffe alle sammen egentlig, spesielt Crewet da, da jeg skal jobbe ganske intens med de i 6 dager ellernoe Og selvfølgelig andre! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Små gleder meg kanskje litt til å treffe på eikkan om han kommer, men jeg er faktisk ikke helt sikker. 6791314[/snapback] efikkan? hvofor glede seg til å treffe han? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Gleder meg til å møte Mona, som hjelper meg med t-skjorte salget. (Aldri pratet med hun uten gjennom MSN og PM ) Også gleder jeg meg til å møte Claes, som har overtalt min mor og far til å si ja til LANet, som ga meg t-skjorte oppdraget og som faktisk er veeeldig hyggelig. DJ Ovin, fordi han ikke bor så langt unna meg, og fordi han virker som en artig fyr. Gleder meg også til å møte alle jeg ikke kjenner men som jeg forhåpentligvis blir kjent med der. (Kjenner ingen foreløpig... INGEN faktisk.. ) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kan ikke si jeg kjenner så mange jeg heller, noen jeg er blitt kjent med i Crewet, men ikkeså mange fler egentlii, arti blir det uansett Dj Ovin.. Arti fyr. Hehe.. phett..! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Dj Ovin.. Arti fyr. Hehe.. phett..! 6808206[/snapback] Yesda Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Små gleder meg kanskje litt til å treffe på eikkan om han kommer, men jeg er faktisk ikke helt sikker. 6791314[/snapback] efikkan? hvofor glede seg til å treffe han? 6804285[/snapback] hvorfor ikke ? har snakket litt med ham over pm og han har hjelpet meg mange ganger før Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det blir skummelt da. Om jeg gleder meg, så blir det til å se grimasene/ansiktsutrykkene til Tomat-Ulf.. Om han har de irl da Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det blir skummelt da. Om jeg gleder meg, så blir det til å se grimasene/ansiktsutrykkene til Tomat-Ulf.. Om han har de irl da 6809443[/snapback] Vedder en tier på at han er ganske annerledes IRL. Jeg gleder meg til å møte alle som skal dit. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Espennyh er den eneste jeg ikke har møtt fra før av tror jeg. Så blir det fett å tilbringe en uke med Hylo, DJ Ovin, Andy, Claes og alle de jeg jobber med. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Espennyh er den eneste jeg ikke har møtt fra før av tror jeg. Så blir det fett å tilbringe en uke med Hylo, DJ Ovin, Andy, Claes og alle de jeg jobber med. 6859415[/snapback] Øy, gleder du deg ikke til å treffe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg