g@bb@ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg lette på bruktmarkedet får og se hvor det gikk an å kjøpe/selge konsoller. Noen som kan gi meg en link til hvor jeg kan selge dette? Fant det ikke. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Qxl.no Finn.no Hw.no Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Vel, jeg lette her på bruktmarkedet, og vil helst ikke betale for å legge ut annonse. Jeg trenger en link som viser akkurat hvor jeg kan legge dem ut. Dvs at du legger en link til emne, så klarer jeg resten. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 På bruktmarkedet på HW, under kategorien spill - annet kan du legge ut konsollene dine. Er ikke akkurat vanskelig å finne det. Lenke til kommentar
fluid_ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Trådstarter: retro1.no Endret 1. september 2006 av fluid_ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Om du har god gammeldags Nintendo: PM meg først! Uansett, det er ikke ille å betale 25 kr. hos finn for å legge ut en annonse eller. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 On-topic: Takk for svaret. Off-topic: PM sendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå