bobafett Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvorfor får jeg denne meldingen når jeg trykker "tilbake" etter å ha lest ett innlegg? Warning: Page has Expired The page you requested was created using information you submitted in a form. This page is no longer available. As a security precaution, Internet Explorer does not automatically resubmit your information for you. To resubmit your information and view this Web page, click the Refresh button. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Peker "tilbake" til feks et søk? I så fall forklarer jo det alt. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Ja, kanskje derfor. Jeg bruker "Visningsalternativer" og f.eks. "Hardware". Når jeg har lest et innlegg og trykker "tilbake", får jeg feilmeldingen. Dette skjer ikke hvis jeg bruker "Siste 24 timer". Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 tipper du bruker Internet Explorer, og at denne ønsker å oppdatere den siden du var på. Trykker du på "refresh" vil iallefall siden dukke opp med oppdateringer. Grunnen er vel at IE ikke tilbyr skikkelig frem/tilbake funksjonalitet? Eller kan det ha noe med post/get-verdier på diskusjon.no? Som IE prøver å sende/motta på ny? Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Ja, se det... Du har helt rett. Ikke noe problem i Opera, men Firefox kommer med en irriterende advarsel når man trykker "tilbake", for så å vise oppdatert side. Greit å bruke Opera hjemme, men får ikke bruke dette på jobben. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Dette vil nok bli løst ved en fremtidig oppgradering av siste 24 timer / mine innlegg men per i dag er ikke det et veldig stort problem så ser ikke noen grunn til å løse det før vi legger inn et par nye funksjoner der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg