Simkin Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) litt penere ikoner fra beta 1, men får jeg norsk? hadde beta 1 på norsk Endret 1. september 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 litt penere ikoner fra beta 1, men får jeg norsk? hadde beta 1 på norsk 6783188[/snapback] Norsk bokmål Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er nok enig med MrLee her. Disse skulle være laget som add-ons av Mozilla. Ikke som bygd inn i kjernen. Men ellers tror jeg Firefox 2.0 vil bli veldig bra. Håper bedre støtte for Mac. Birger Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) jeg vet firefox har slik at alle sidene kan legges inn i en netleser,men ikke så enkel slik som opera har hatt i en år rekke, IE7 RC1 har gjort dette på en god måte. 6780747[/snapback] Du mener på den måten du er vandt til at det gjøres i Opera? 6781015[/snapback] prøv IE 7 og opera og gjør det så ser du forskjellen Endret 1. september 2006 av Lucifer89 Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) en ting jeg savner på firefox og IE7 er en ordentlig download bar av sider, opera har en slik kalt progres bar denne burde vert stilt på pop upp at bothom slik som den var før 6780747[/snapback] Hvor stort er hølet som du leser internettsidene igjennom da?? ... når du skal ha plass til alle barene og hjelpemidlene?? Takke meg til IE, der kan man med et enkelt museklikk fjerne barene, og få jobben gjort.... Endret 1. september 2006 av sveinsel Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har innstallert beta 2 på den bærbare nå. Førsteinntrykket er bra. Mye av det gamle er som før, men det er noen småting jeg ikke liker og lurer på hvordan jeg kan stille på: - Hvordan får jeg bort kryssene for lukking av tab på selve tab'en? Jeg synes det står i veien når jeg skal klikke rast frem og tilbake mellom to tab'er. F.eks når jeg har oppe to sider som ligner på hverandre, f.eks spesifikasjoner på to harddisker på hjemmesiden til produsenten, og vil se på forskjellene. - Hvordan får jeg tilbake krysset for lukking av tab som sto helt til høyre på tab-linja i FF 1.5? Det er veldig kjekt å slippe å flytte musa og sikte for hver gang når man skal lukke f.eks 20 sider etter hverandre. Jeg ser dette er inspirert av Opera, men jeg savner effektiviteten som den gamle plasseringen av kryssene ga. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har innstallert beta 2 på den bærbare nå. Førsteinntrykket er bra. Mye av det gamle er som før, men det er noen småting jeg ikke liker og lurer på hvordan jeg kan stille på: - Hvordan får jeg bort kryssene for lukking av tab på selve tab'en? Jeg synes det står i veien når jeg skal klikke rast frem og tilbake mellom to tab'er. F.eks når jeg har oppe to sider som ligner på hverandre, f.eks spesifikasjoner på to harddisker på hjemmesiden til produsenten, og vil se på forskjellene. - Hvordan får jeg tilbake krysset for lukking av tab som sto helt til høyre på tab-linja i FF 1.5? Det er veldig kjekt å slippe å flytte musa og sikte for hver gang når man skal lukke f.eks 20 sider etter hverandre. Jeg ser dette er inspirert av Opera, men jeg savner effektiviteten som den gamle plasseringen av kryssene ga. 6788221[/snapback] Regner med du er klar over det, men hvis ikke så er ctrl+w, ctrl+tab og ctrl+shift+tab fine måter å bla i/lukke tab'er med. Vet ikke hva det er å gjøre med de nye kryssene. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) - Hvordan får jeg bort kryssene for lukking av tab på selve tab'en? Jeg synes det står i veien når jeg skal klikke rast frem og tilbake mellom to tab'er. F.eks når jeg har oppe to sider som ligner på hverandre, f.eks spesifikasjoner på to harddisker på hjemmesiden til produsenten, og vil se på forskjellene.- Hvordan får jeg tilbake krysset for lukking av tab som sto helt til høyre på tab-linja i FF 1.5? Det er veldig kjekt å slippe å flytte musa og sikte for hver gang når man skal lukke f.eks 20 sider etter hverandre. Begge disse kan du fixe med å redigere/lage Userchrome.css Legger ved et exempel(min) userchrome.css Jeg bruker chromedit til å redigere Endret 2. september 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 enmannen: Hurtigtaster er ikke hurtig nok for meg. Tordenflesk: Jeg skal prøve det nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Finner ikke "ny fane" i FF 2.0 beta 2. Noen som vet hvordan den kan fåes fram? Får bare opp ny fane ved klikke på en ekstern link. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 ctrl + t så kommer det en ny fane Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvis du høyreklikker på knappemenyen så kan du også legge til knappen "ny fane". Jeg synes den er veldig praktisk på v1.5 men på 2.0b finnes det en alternativ måte i tilleg: dobbeltklikk på det ledige feltet ved fanene om man vil ha en ny tab. Forutsatt at det er et ledig felt der da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 simen: den muligheten finnes i 1.5 også... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 FireFox RC 2 har nå blitt lansert. Denne linken er til Windows utgave med alle språk. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Glem det. Slettes. Endret 7. oktober 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg håpet den ferdige 2.0 skulle lanseres nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg håpet den ferdige 2.0 skulle lanseres nå 7018794[/snapback] Vel, en trøst var iallefall at FF 2 RC 1 var meget stabil, og da er vel RC 2 en yttligere forbedring i fra RC 1. Bruker FF 2 RC som hovedleser nå, og jeg har ikke støtt på noen problemer ennå. Men det er vel ikke lenge til FF 2 final er ut skulle jeg tro.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har hoppet over fra opera til FF nå. Det å "lage" sin egen brownser via extention virker som veien å gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har hoppet over fra opera til FF nå... 7018944[/snapback] Det samme har jeg gjort. Jeg føler at det er noe som ikke helt stemmer med Opera 9. Jeg kan dog ikke sette fingeren helt på hva det er.. Men iallefall mektig imponert over stabiliteten til FF 2 RC 1 - 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå