abene Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Mozilla har sluppet Firefox 2.0 Beta 2. Den endelige versjonen av Firefox 2.0 skal lanseres tirsdag 26. september. Les mer Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) bare jeg som syns firefox 2 og IE 7 får funksjoner JEG har brukt i opera i minst 2 år, tenker da på hurtig taster/mouse gestures rss feed gjenoptak av sesjoner jeg vet firefox har slik at alle sidene kan legges inn i en netleser,men ikke så enkel slik som opera har hatt i en år rekke, IE7 RC1 har gjort dette på en god måte. en ting jeg savner på firefox og IE7 er en ordentlig download bar av sider, opera har en slik kalt progres bar denne burde vert stilt på pop upp at bothom slik som den var før Endret 1. september 2006 av Lucifer89 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Vel... det har seg slik at hele tankegangen i Firefox baserer seg på at ekstra funksjonalitet skal inn via extentions. Om du ikke liker plukk og velg metoden er vel Opera ett mer egnet alternativ ja. Det som er nytt i 2.0 er bare at disse kommer inn som standard (noe jeg misliker egentlig) Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Høres flott ut. Skal bli morsomt å se om den tar igjen noe av forspranget til IE7. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Tester det ut nå, de har fått korrekturkontroll slik at det jeg skriver nå blir sjekket for skrivefeil ^^ Likte den jeg, men likte ikke speiselt godt den skinen som er som standard Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 bare jeg som syns firefox 2 og IE 7 får funksjoner JEG har brukt i opera i minst 2 år, 6780747[/snapback] Ja! jeg vet firefox har slik at alle sidene kan legges inn i en netleser,men ikke så enkel slik som opera har hatt i en år rekke, IE7 RC1 har gjort dette på en god måte. 6780747[/snapback] Du mener på den måten du er vandt til at det gjøres i Opera? Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) ............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Fordi det er den nyeste offisielle versjonen? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Mozilla har sluppet Firefox 2.0 Beta 2. Den endelige versjonen av Firefox 2.0 skal lanseres tirsdag 26. september. Les mer 6780734[/snapback] Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) ............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 En beta versjon er aldri en endelig versjon Det er bare beta (testversjon) Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Noen risk med å installere denne, ifølge StatusS, uoffisielle versjonen da? Jeg har alt 1.5 versjonen på maskinen nå som primær nettleser... 6781066[/snapback] Nei, skriv over .... Det gjør vel foresten den nye installasjonen selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Jeg tror at artikkelen til Hw.no inneholder noe feil. Iflg digi.no så kommer den som RC 1 på 26. september og final kommer i oktober. Den neste testversjonen, RC1, kan trolig ventes i slutten av september. Dato for den endelige versjonen er ikke bestemt, men mye tyder på at den vil komme i slutten av oktober. Og iflg timeplanen til utviklerne ser det ut som at digi.no har rett og hw.no feil. Og her finner du alle platformene av FF. Edit: Typo Endret 1. september 2006 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Betaen overskriver ikke den andre versjonen du har. Forøvrig så fungerer stavekontrollen, bare for engelsk. Men kanskje norsk kommer etterhvert når den har blitt final. Endret 1. september 2006 av quakie Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har de fikset minnelekkasjeproblemene i FF2? Det er ganske uholdbart at en nettleser skal okkupere mellom 350 og 400 mb i minnet. Spesielt på en sliten laptop med bare 512mb ram. (Og før alle kommer med de about:config-triksene de har lest om. Been there, done that, tried it) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 De har en funksjon som gjør at du får en advarsel dersom alle fanene dine bruker så mye ressurser slik at firefox går tregt POST 2000! :fun: Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Firefox 2.0 virker spennende, men det meste har jeg i form av "extensions" allerede. Så jeg venter til denne har modnet seg litt før jeg prøver den. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hmm, meget stabil versjon dette. Installerte den når jeg kom på jobb i dag tidelig og har ikke startet den på nytt enda, har kjørt nå i snart 7 timer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Synes at FF 2.0 b2 er en smule treigere enn FF 1.5 altså.. Men det kan bare være meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå