Holtemann Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er det noe jeg ikke har fått med meg? Hvorfor i all verden skal noen ville velge King, når Touch er et mye bedre alternativ, til en billigere penge? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det er dyrere å ringe kundeservice med touch, du må få regning på e-post med touch. En kompis av meg har hatt king i 4 år og han er mest fornøyd med det pga regning i posten. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Har man hatt Chess King over 3 år så er det jo bare 1 øre forskjell på SMS og 20 øre på MMS som er billigere med Touch. Før Touch kom så var King klart billigst. Har selv Chess King og godt fornøyd... EDIT: Ser du forresten på tjenestepriser så ser du at det er enkelte ting som er billigere med King.. Endret 1. september 2006 av _Spook_ Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg hadde Chess King helt til de begynte det jævla rotet sitt med nettbytte. I tillegg så har jeg 3G mobil nå og Chess sine datatrafikkpriser passer ikke meg (Ingen beløpsbegrensning ved bruk). Men alt ialt så var abonnementet greit. (ved ren ringing og SMS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå