Nevnarion Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Morsom video der Fhj. Ganske interessant å se tilbake på hva som gjorde at ting ble som de ble. Hørtes merkelig ut med "Nintendo PlayStation" Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Morsom video der Fhj. Ganske interessant å se tilbake på hva som gjorde at ting ble som de ble.Hørtes merkelig ut med "Nintendo PlayStation" 6787098[/snapback] Jepp.. Man må nesten ha litt sansen for det de gjorde også.. -"Jaja, så du prøver deg på å lure oss du ja?" -"Det skal vi bli to om!" Om man ser på historien til Sony ser man mye igjen av det MS holder på med nå. Og det er mange utvilsomt her inne som lar seg rett og slett forføre av det MS gjør. Tror de at det er nytt dette med å kapre utviklere? Det var for svarten slik Sony tok knekken på hele forrige generasjon. Tror man virkelig at det er amatører man har med å gjøre? Vel vel, vi får vel se hva som skjer. Nå er det så seint at nå er det jeggu på tide å krype inn til kjærringa.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 De 3 klippene der var herlig og nostalgisk, og som fhj sier,man ser igjen mye av dette i det MS driver med no. Fikk lyst å hente ned min PS1 bare får nostalgien sin skyld Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 De 3 klippene der var herlig og nostalgisk, og som fhj sier,man ser igjen mye av dette i det MS driver med no. Fikk lyst å hente ned min PS1 bare får nostalgien sin skyld 6787126[/snapback] Japp. Hva het det fete snowboardspillet på psx igjen? Cool snowboarders 2 eller noe sånt. Var så fett. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Coolboarders! Huska jeg spillte Coolboarders 3 MYE! I morra skal man sannelig finne fram gamle PlayStation-demoer og spille litt. Endret 2. september 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Her rullet det å gjekk i Destruction Derby spillene så allvorlig mye, Crash Bandicott var og ein sikker vinner in the early days. Og alles favoritt, Riiiiiidge Racer Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Coolboarders! Huska jeg spillte Coolboarders 3 MYE! I morra skal man sannelig finne fram gamle PlayStation-demoer og spille litt. 6787148[/snapback] aah. stemmer. Digget aldri 3ern men 2ern likte jeg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Finnes det egentlig en PSX-mimretråd på forumet her? Det burde det. Crash Bandicoot var også en stor favoritt. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Microsoft er jo en pengemaskin uten like. 6785312[/snapback] Når ble det negativt? Vanvittig lite arbeidskraft på ekstreme profitter. 6785312[/snapback] Og når ble det negativt? Det er jo drømmesituasjon for ethvert firma som ønsker å tjene penger. De har en monopolstatus som burde vært ulovlig, de har jo blit saksøkt utallige ganger, senest av EU, hviklet førte til gigantiske bøter for ulovlig konkurransebryting. Uten at det hjelper selvsagt, det er altfor mye hvor det kommer fra. 6785312[/snapback] Burde være ulovlig å ha monopolstatus? Det som er potensielt ulovlig er å utnytte sin monopolstatus til å presse ut andre aktører. Der har MS en del svin på skogen, men MS er ikke akkurat unik i så måte, det er ikke akkurat uvanlig at selskaper med monopolstatus i visse segmenter utnytter posisjonen helt til de får en dom imot seg. Beklageligvis er det slik det fungerer i disse dager. Når det gjelder EU vs MS gjaldt vel det hvorvidt Windows Media Player skulle inkluderes i Windows-installasjonen. Akkurat der kan man argumentere at MS handlet i god tro og med kundens (og sitt eget) beste i fokus. Det finnes betydelig verre saker enn den om man absolutt skal grave i gammal drit. Til slutt, om man skal la slike saker avgjøre hvorvidt man kjøper et produkt, er det jammen mange ting man ikke burde kjøpe. Nestle-produkter, Coca Cola, bensin fra Shell.. listen er lang, så sett i gang og boikott, ShredLord, og se om de bryr seg. Og er du en av disse idealistiske, så hatten av til deg, det burde vært flere av dere. Men er det kun MS du "hater", er det rimelig naivt. Sorry. Disclaimer: Jeg er .net-utvikler og har investert min profesjonelle framtid i MS, så synspunktene mine er nok litt farget av det... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Baltie: For mange som har vokst opp i Norge med de verdier man får innprentet gjennom skolevesenet og samfunnett ellers, er det å tjene mye penger synonymt med å være ondskapen selv. Man skal nemlig ikke skille seg ut. Man har jo Røkke/Peer Gynt-saken friskt i minne. Det dreide seg IKKE om hvorvidt han tjente sine penger på ærlig vis, problemet til de som protesterte var egentlig at han har mye. Da var det kjekt for dem å finne en knagg å henge den i utgangspunktet noe svake kritikken på. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Disclaimer: Jeg er .net-utvikler og har investert min profesjonelle framtid i MS, så synspunktene mine er nok litt farget av det... 6787360[/snapback] Ahh...dette forklarar ein del ting. Kay (Java- og C++-utviklar) Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Skjønner ikke helt hva de vil med "This is living", det høres mer ut som et Ikea-slagord spør du meg. Sant det, jeg tenker også på Ikea. Syns det er rart at ikke Ken Kuratagi brukte det første forslaget sitt: "Now Your Playing With Power" Var mye bedre syns jeg, og Ken fant det på helt selv. Jada... Lenke til kommentar
Staal Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Baltie: For mange som har vokst opp i Norge med de verdier man får innprentet gjennom skolevesenet og samfunnett ellers, er det å tjene mye penger synonymt med å være ondskapen selv. Man skal nemlig ikke skille seg ut. Man har jo Røkke/Peer Gynt-saken friskt i minne. Det dreide seg IKKE om hvorvidt han tjente sine penger på ærlig vis, problemet til de som protesterte var egentlig at han har mye. Da var det kjekt for dem å finne en knagg å henge den i utgangspunktet noe svake kritikken på. 6787376[/snapback] Denne kvalmende FRP propagandaen kan du holde for deg selv. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Baltie: For mange som har vokst opp i Norge med de verdier man får innprentet gjennom skolevesenet og samfunnett ellers, er det å tjene mye penger synonymt med å være ondskapen selv. Man skal nemlig ikke skille seg ut. Man har jo Røkke/Peer Gynt-saken friskt i minne. Det dreide seg IKKE om hvorvidt han tjente sine penger på ærlig vis, problemet til de som protesterte var egentlig at han har mye. Da var det kjekt for dem å finne en knagg å henge den i utgangspunktet noe svake kritikken på. 6787376[/snapback] Denne kvalmende FRP propagandaen kan du holde for deg selv. 6787525[/snapback] Ojameg. Hva var det jeg eller Isbilen skrev som var FrP-propaganda (hva er det for noe, egentlig)? At det er positivt å tjene penger? Det ville forøvrig være veldig synd om jeg kom med FrP-propaganda, for er det et parti jeg aldri har og aldri vil stemme på, så er det nettopp FrP (det samme gjelder forsåvidt SV og RV). Ellers er jeg helt enig med Isbilen. Her til lands er det janteloven som regjerer, og en del av oss prøver så godt vi kan å bruke den mot våre mer suksessrike bedriftsledere. Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ellers er jeg helt enig med Isbilen. Her til lands er det janteloven som regjerer, og en del av oss prøver så godt vi kan å bruke den mot våre mer suksessrike bedriftsledere. Så sant så sant. Er ikke kapitalist bare fordi man vil tjene penger, er jo faktisk sånn en bedrift fungerer. Hvis det ikke er en verna bedrift da... Lenke til kommentar
Staal Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Baltie: For mange som har vokst opp i Norge med de verdier man får innprentet gjennom skolevesenet og samfunnett ellers, er det å tjene mye penger synonymt med å være ondskapen selv. Man skal nemlig ikke skille seg ut. Man har jo Røkke/Peer Gynt-saken friskt i minne. Det dreide seg IKKE om hvorvidt han tjente sine penger på ærlig vis, problemet til de som protesterte var egentlig at han har mye. Da var det kjekt for dem å finne en knagg å henge den i utgangspunktet noe svake kritikken på. 6787376[/snapback] Denne kvalmende FRP propagandaen kan du holde for deg selv. 6787525[/snapback] Ojameg. Hva var det jeg eller Isbilen skrev som var FrP-propaganda (hva er det for noe, egentlig)? At det er positivt å tjene penger? Det ville forøvrig være veldig synd om jeg kom med FrP-propaganda, for er det et parti jeg aldri har og aldri vil stemme på, så er det nettopp FrP (det samme gjelder forsåvidt SV og RV). Ellers er jeg helt enig med Isbilen. Her til lands er det janteloven som regjerer, og en del av oss prøver så godt vi kan å bruke den mot våre mer suksessrike bedriftsledere. 6787571[/snapback] Det er høyre propaganda. Beskyldninger om jantelov fra samfunnet og andre utdaterte klisjer pappagutter liker å lirke fra seg. Ja da, det er så synd på disse stakkars høyre folkene. De har det jammen fælt her i landet. Kjøss meg bak. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det er høyre propaganda. Beskyldninger om jantelov fra samfunnet og andre utdaterte klisjer pappagutter liker å lirke fra seg. Ja da, det er så synd på disse stakkars høyre folkene. De har det jammen fælt her i landet. Kjøss meg bak. 6787611[/snapback] Fortell oss hva som er det rette parti da, Mr. Negative. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det er høyre propaganda. Beskyldninger om jantelov fra samfunnet og andre utdaterte klisjer pappagutter liker å lirke fra seg. Ja da, det er så synd på disse stakkars høyre folkene. De har det jammen fælt her i landet. Kjøss meg bak. 6787611[/snapback] Fortell oss hva som er det rette parti da, Mr. Negative. 6787706[/snapback] Norsk Whiner/Hateboy parti! :!: Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 utdaterte klisjer pappagutter liker å lirke fra seg. For pappagutt er ikke klisje eller? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 hehe, PS3's slagord ble plutselig til en politisk tråd. Utrolig hvordan disse konsoll-trådene går offtopic. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå