Alkjeks Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Vel, det så ganske tåpelig ut. Den tøffe dataskriften (Playstation 3) til den håndskrevne coca-cola skriften (This is living) passet bare ikke isammen. Sorry Sony. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 This is living Har den innebygget hus med fult møblemang eller har jeg misforstått noe her nå Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Den kan projisere det i stua. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det har jo dobbel betydning, selv om det ser helt Coca Cola ut; This is living - 'Dette er levende' eller 'Dette er livet' Hva assosierer dere det mest med? 6781434[/snapback] Ikkje med Playstation 3 i alle fall. Men med etterkvart som PR-kampanjane starter blir vi vel vant med dette og. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Link til en trailer. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 "Dette er livet" blir vel det retteste, for meg. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 "Dette er livet" blir vel det retteste, for meg. 6784352[/snapback] Living = lever Livet = Life Life=lever ? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 "Dette er livet" blir vel det retteste, for meg. 6784352[/snapback] For deg? Det rette er "dette er å leve", og ferdig med det Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Dette må vel vere eit av dei svakaste slagorda sidan PR-avdelinga på Kellogs kom opp med "It's great". Det første eg tenkte på når eg såg dette var Idol-sangen. Ikkje bra. Kay Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg får en TV-Shop feeling av dette her. Playstation 3000. Buy now and get 2 pair of socks for free. This is living Lenke til kommentar
nacho Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Syns det er litt arrogant, "This is living": her er konsollen som gjør livet verdt å leve, og det har VI bestemt". Jævlig selverklerende eller? For å sammenligne med ms sitt slogan for 360, "Jump in": bli med å spill? Håper jeg ikke greier å starte en krig angående slogans, for det trengs ikke Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Syns det er litt arrogant, "This is living": her er konsollen som gjør livet verdt å leve, og det har VI bestemt". Jævlig selverklerende eller? For å sammenligne med ms sitt slogan for 360, "Jump in": bli med å spill? Håper jeg ikke greier å starte en krig angående slogans, for det trengs ikke 6784474[/snapback] Synes "Jump in" er mye bedre Lenke til kommentar
nacho Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Men for å være litt snill og: så er fonten sony har valgt meget fin! men kanskje passet bedre på wii? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 <<They Live>> 6784377[/snapback] Konge bilde.. I have come here to chew bubblegum and kick ass. And I'm all out of bubblegum. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 jeg forstår det ikke... for å bryte ned filmen i hva den inneholder: Først et par hus med fokus på dørene, så en gammel dame og en ung gutt som kikker gjennom vinduet. Etter det følger gutter rundt 20-åra, flere etniske grupper er representert(ingen asiatere dog?), de sykler, bokser og stabler kopper. Så begynner ting å eksplodere hos den gamle damen, litt mer boksing, sykling, stabling og eksplodering. ...this is living(?) noen med noen kompetanse innen markedføring som kan forklare hva jeg skal få ut av denne videoen? Hva prøver den å fortelle meg? Og hvem er denne reklamefilmen rettet mot? Men siden sony sier det så får jeg vel spare pengene jeg skulle bruke på PS3 og kjøpe meg en bmx-sykkel, det er jo tross allt slik man lever det gode liv...eller... Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 I det minste kommer ikke Sony til å bruke millioner av dollar på å lage et MTV show med Elijah Wood og populære post-rockband... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 I det minste kommer ikke Sony til å bruke millioner av dollar på å lage et MTV show med Elijah Wood og populære post-rockband... 6784693[/snapback] Det er jo forstålig når de ikke har penger Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Viss det er grunnen til at de ikke gjør det så gjerne for meg! Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 De har nå råd til de beste reklameplassene på E3 messene. så rent fattige er nok sony ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå