Gå til innhold

Team Fortress 2 (PS3) - Second Trailer

Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Inmari kul stil, mye bedre enn å prøve på noe kvasi-realistiske greier. Synes grafikken er veldig imponerende, jeg. Tenger ikke se ekte ut for å være pent..  :thumbup:

6780391[/snapback]

De har ikke brydd seg om å gå så forferdelig i detaljer, det ser du på close up i ansiktet og slikt... Om de hadde vært ute etter grafikk ala pixar animasjonsfilmer her de vel litt igjen. Det var det jeg mente. Men bevares, for denne type grafikk/stilen holder det i massevis for meg. :D

Lenke til kommentar

Ja pixar-grafikk tar jo ps2 seg av, så det er ikke noe å tenke på :grin:

Men på den seriøse siden. Fy hvor lang tid dette spillet har ligget å gjære, jaggu på tide at det skjer noe! Men de kunne jo ikke valgt en bedre stil da. Som man sier, kvasirealistiske greier på linje med cs (BLÆRGH) hadde jeg ikke gidda å pisset på engang! Dette ser mye bedre ut

Lenke til kommentar

Har de brukt gamle hl motoren eller er det laget slik i sourse..?

Lite tips, går hakket kjappere og laste ned via steam kontoen... ;)

EDIT: ikke sjekket om det er akkurat samme trailer, men regner med det...

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Spillte HL1 TF for mange år sia, det var forferdelig tragisk syns eg. Men var jo CS-Fanboy eg da :roll:

6791610[/snapback]

Huff huff. Håper du har vokst det av deg nå og kan nyte litt god og barnslig grafikk ;)

6791722[/snapback]

CS er ein ødelagt opplevelse om eg prøve å ta det frem igjen. Herre jemini for hjernedød underholdning.

Lenke til kommentar
Spillte HL1 TF for mange år sia, det var forferdelig tragisk syns eg. Men var jo CS-Fanboy eg da :roll:

6791610[/snapback]

Huff huff. Håper du har vokst det av deg nå og kan nyte litt god og barnslig grafikk ;)

6791722[/snapback]

CS er ein ødelagt opplevelse om eg prøve å ta det frem igjen. Herre jemini for hjernedød underholdning.

6791734[/snapback]

HL1 TF har aldri vært bra, orginale TF til Quake derimot er kongen av flerspiller-underholdning i mine øyne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...