Knebel Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ny trailer for Team Fortress 2 kan lastes ned hos QJ.NET. Tar laaang tid å laste ned men det er verdt det http://ps3.qj.net/The-Premiere-of-Team-For...pg/49/aid/64015 Kanonstilig spill Ikke noe imponerende på grafikkfronten, og det lagger som juling ennå. Uansett et stilig konsept med skikkelige army stereotyper.. Stilen minner meg om gode gamle Outlaws Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Inmari kul stil, mye bedre enn å prøve på noe kvasi-realistiske greier. Synes grafikken er veldig imponerende, jeg. Tenger ikke se ekte ut for å være pent.. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Inmari kul stil, mye bedre enn å prøve på noe kvasi-realistiske greier. Synes grafikken er veldig imponerende, jeg. Tenger ikke se ekte ut for å være pent.. 6780391[/snapback] De har ikke brydd seg om å gå så forferdelig i detaljer, det ser du på close up i ansiktet og slikt... Om de hadde vært ute etter grafikk ala pixar animasjonsfilmer her de vel litt igjen. Det var det jeg mente. Men bevares, for denne type grafikk/stilen holder det i massevis for meg. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ja pixar-grafikk tar jo ps2 seg av, så det er ikke noe å tenke på Men på den seriøse siden. Fy hvor lang tid dette spillet har ligget å gjære, jaggu på tide at det skjer noe! Men de kunne jo ikke valgt en bedre stil da. Som man sier, kvasirealistiske greier på linje med cs (BLÆRGH) hadde jeg ikke gidda å pisset på engang! Dette ser mye bedre ut Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Så dårlig ut. Sånn barnslig grafikk. Skjønner ikke hva de tenker med. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 For de som har fulgt TF2 siden de spede screens, nostalgi faktor 2k6 her: Mange gamle HERLIGE screens! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Så dårlig ut. Sånn barnslig grafikk. Skjønner ikke hva de tenker med. 6780594[/snapback] Det er forskjell på artdesign og "barnslig grafikk". Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Enig med TCi. Jeg synes det ser stilig ut. Det har en særegen grafikkstil som ikke er barnslig, men derimot viser klasse og humoristisk sans. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Så dårlig ut. Sånn barnslig grafikk. Skjønner ikke hva de tenker med. 6780594[/snapback] Det er forskjell på artdesign og "barnslig grafikk". 6780819[/snapback] Kommer an på øynene som ser. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kommer an på øynene som ser. 6784358[/snapback] Jepp, alt er relativt. Jeg synes imidlertid det er inspirerende at noen tør å tenke nytt, så får tiden vise om dette er tidløst eller en gimmick som blir trett ved tredje 'gjennomspilling'.. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Har de brukt gamle hl motoren eller er det laget slik i sourse..? Lite tips, går hakket kjappere og laste ned via steam kontoen... EDIT: ikke sjekket om det er akkurat samme trailer, men regner med det... Endret 1. september 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Har de brukt gamle hl motoren eller er det laget slik i sourse..? Eh, du tror ikke seriøst at de bruker HL1-motoren istedenfor Source? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Har de brukt gamle hl motoren eller er det laget slik i sourse..? Eh, du tror ikke seriøst at de bruker HL1-motoren istedenfor Source? 6790784[/snapback] Ser sånn ut... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Liker den nye stilen veldig godt jeg =) Men syns de kunne ha vist Pyro i den filmen jeg da... Spilte som det endel på TFC før ^^ Endret 2. september 2006 av Northern Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Spillte HL1 TF for mange år sia, det var forferdelig tragisk syns eg. Men var jo CS-Fanboy eg da Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Spillte HL1 TF for mange år sia, det var forferdelig tragisk syns eg. Men var jo CS-Fanboy eg da 6791610[/snapback] Huff huff. Håper du har vokst det av deg nå og kan nyte litt god og barnslig grafikk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Spillte HL1 TF for mange år sia, det var forferdelig tragisk syns eg. Men var jo CS-Fanboy eg da 6791610[/snapback] Huff huff. Håper du har vokst det av deg nå og kan nyte litt god og barnslig grafikk 6791722[/snapback] CS er ein ødelagt opplevelse om eg prøve å ta det frem igjen. Herre jemini for hjernedød underholdning. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 CS er ein ødelagt opplevelse om eg prøve å ta det frem igjen. Herre jemini for hjernedød underholdning. 6791734[/snapback] Amen xD Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Så veldig humoristisk ut. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Spillte HL1 TF for mange år sia, det var forferdelig tragisk syns eg. Men var jo CS-Fanboy eg da 6791610[/snapback] Huff huff. Håper du har vokst det av deg nå og kan nyte litt god og barnslig grafikk 6791722[/snapback] CS er ein ødelagt opplevelse om eg prøve å ta det frem igjen. Herre jemini for hjernedød underholdning. 6791734[/snapback] HL1 TF har aldri vært bra, orginale TF til Quake derimot er kongen av flerspiller-underholdning i mine øyne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå