Captain_Nintendo Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Har spilt Dead Rising i nesten 3 timer nå, og for et utrolig heftig spill! Jeg hadde ikke testet demoen før, men alt man hadde sett av bilder og filmer virket jo veldig bra. Man kan med trygghet si at det endelige produktet er helt sjefolainen! Historien er spennende, og det er opp til deg om du velger å finne ut av historien, redde sivile eller bare løpe rundt å slakte zombier med balltrær, kniver, vannpistoler, cder, juveler, parasoller, hd-tver, jernrør, lekesverd, boomerang, freesbe, bamser, benker, pistoler, bøtter, fotballer og alt som du får fingrene på. Stikkordene er frihet, fryd og blodbad! Dead Rising viser nok en gang at Capcom er kongene av zombiespill! Må spille mer nå, for dette er vanskelig å legge fra seg. Bare 72 timer å gjøre "alt" på før man blir hentet! Endret 31. august 2006 av Captain_Nintendo Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) lønner seg å si hvor man kjøpte det og før man får 100 replies med det spørsmålet edit: glem det la merke til signaturen din Endret 31. august 2006 av DjShugaA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Personlig slutter jeg altid å lese omtaler/preview av spill når jeg ser ordet "zombie". At jeg går glipp av et eventuelt storspill bryr jeg meg fint lite om, man holder da på prinsipp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Personlig slutter jeg altid å lese omtaler/preview av spill når jeg ser ordet "zombie". At jeg går glipp av et eventuelt storspill bryr jeg meg fint lite om, man holder da på prinsipp. 6780417[/snapback] Så dersom det hadde vært småbarn eller roboter man gikk løs på med ymse våpen, så hadde spillet vært knallbra? Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Å droppe Zombie spill er ok, iallfall etter de 4-5 bedrøvelige Resident Evil spillene (nummer 4 var konge), men å droppe Dead Rising er som å si farvel til et av de få spillene som faktisk føles på en måte nytt. Da tenker jeg på i den forstand at du faktisk får en følelse av å være deltaker i Land of the dead filmen eller noe lignendes. Har bare spilt demoen selv, men har aldri hatt en demo før som jeg har spilt igjennom så mange ganger. Veldig herlig å stå i vannet og alle zombiene labber nede i vannet, og så hopper jeg opp i vinduet og står der og dreper dem, og når haugen er stor nok klarer zombiene å gå opp i vinduet de også. Lenke til kommentar
Laze Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Men altså ... er det butikker/nettbutikker i Norge som selger dette allerede? Eller var ikke den amerikanske utgaven sone-låst likevel? *sparke seg selv for at han ikke bestilte fra dvdboxoffice for en måned siden* Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Men altså ... er det butikker/nettbutikker i Norge som selger dette allerede? Eller var ikke den amerikanske utgaven sone-låst likevel? *sparke seg selv for at han ikke bestilte fra dvdboxoffice for en måned siden* 6780854[/snapback] Amerikanske utgaven var låst jo. http://360regionfree.com/ Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvordan noen kan overse dette spillet er jo helt utrolig. Det er jo en av verdens beste filmer i spillform! Dawn of The Dead er helt konge, dette ligner på Dawn of The Dead ergo spillet er helt fantastisk. Skal skaffes når det kommer ja. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Synes demoen mangler noe av den viktigste feelingen fra dawn of the dead. Den deilige avslappinga på kjøpesenteret. blir så mye mas på de jævla zombiene. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Synes demoen mangler noe av den viktigste feelingen fra dawn of the dead. Den deilige avslappinga på kjøpesenteret. blir så mye mas på de jævla zombiene. 6781285[/snapback] Hadde kanskje vært litt kjedelig med en demo i en seksjon av kjøpesenteret uten zombier? Men, kunne forsåvidt tenkt meg en liten "frisone" i demoen der det ikke var 650 000 zombier som var ute etter kristenmannsblod. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg pleier å søke tilflukt i kafeen overnpå i demoen når jeg trenger litt hvile. Det hender en eller to kommer seg inn der også, men du slipper iallfall horder av zombier. Det samme går for gangen opp mot kinoen. Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Det er flere "frisoner" i spillet, og jeg syns at Dead Rising er akkurat det jeg hadde håpet på av et "Dawn of the Dead" spill (selvom coveret utrykkelig sier at det ikke har noe med det å gjøre). De som velger å "droppe" spillet pga. de gamle Resi spillene får bare takke seg selv. Capcom har jo totalt gjenoppfunnet genren og Dead Rising er like enestående som Resident Evil 1 var når det kom til PSX. Jeg kommer til å linke til omtalen som skrives i denne stund når den er ferdig Men altså ... er det butikker/nettbutikker i Norge som selger dette allerede? Eller var ikke den amerikanske utgaven sone-låst likevel? *sparke seg selv for at han ikke bestilte fra dvdboxoffice for en måned siden* 6780854[/snapback] Spillet er ikke i salg før 8. september, men fått spillet for å omtale det Endret 1. september 2006 av Captain_Nintendo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Personlig slutter jeg altid å lese omtaler/preview av spill når jeg ser ordet "zombie". At jeg går glipp av et eventuelt storspill bryr jeg meg fint lite om, man holder da på prinsipp. 6780417[/snapback] Så dersom det hadde vært småbarn eller roboter man gikk løs på med ymse våpen, så hadde spillet vært knallbra? 6780711[/snapback] Det må være lov i si ifra at man ikke liker zombier uten at folk skal blande inn småbarn. Jer er da en mann med moral også. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Personlig slutter jeg altid å lese omtaler/preview av spill når jeg ser ordet "zombie". At jeg går glipp av et eventuelt storspill bryr jeg meg fint lite om, man holder da på prinsipp. 6780417[/snapback] Så dersom det hadde vært småbarn eller roboter man gikk løs på med ymse våpen, så hadde spillet vært knallbra? 6780711[/snapback] Det må være lov i si ifra at man ikke liker zombier uten at folk skal blande inn småbarn. Jer er da en mann med moral også. 6781592[/snapback] Moral? Hva gjør du her da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå