Knebel Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Nye detaljer om Ridge Raaaaaceeeeeerrrrrrr er publisert på QJ.NET. Link Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Nye detaljer om Ridge Raaaaaceeeeeerrrrrrr er publisert på QJ.NET.Link 6780202[/snapback] Simulerer spillet "Crash your car for massive damage"? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 jeg bryr meg ikke så mye om det som står skrevet der. Ridge Racer er stort sett det, ridge racer. Samme gamle og det er det vi elsker. Mer av det gode gameplayet. Gleder meg til å se litt gameplay av dette på TGS. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 jeg bryr meg ikke så mye om det som står skrevet der. Ridge Racer er stort sett det, ridge racer. Samme gamle og det er det vi elsker. Mer av det gode gameplayet. Gleder meg til å se litt gameplay av dette på TGS. 6780236[/snapback] Jepp.. Det må bare bli bra med et spell hvor sladding belønnes.. Eller drifting som det heter etter Japanerne begynte med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå