Gå til innhold

**Mindfreak**---> Dette vil du ikke gå glipp av.

Anbefalte innlegg

Mindfreak, en moderne magiker som spesialierer seg på å gjøre triks blant folk, og ikke på scenen.

Jeg vet ikke hva jeg skal si til det der. Mannen SVEVDE på åpen gate, blant masse folk. Det er rett og slett det mest syke jeg har sett. Han gjorde det på flere forskiellige steder, og det enste jeg kan tenke meg er at dette er et kamera triks, og hele programmet/serien er fake.

Noen som har hørt noe om denne fyren? Noen av triksene han gjør virker umulige, som feks det der han flyr.

Jeg anbefaler dere å ta en titt.

edit: Han flyr i episode 2.

Mindfreak

Endret av asad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har vært mye diskusjon rundt han på forumet. Det ble vel bevist at han hedde med seg folk på det.

6780223[/snapback]

Hmm. Har du en link?Saken er, at selvom folka var med på det, hvordan i huleste går noe sånt an?Mener du at alle i publikum var med på det, og alt ALT var staged dvs kameratriks?

Lenke til kommentar

Angel er en standard tryllekunstner som egentlig ikke kommer med noe nytt, men han har et veldig hardrock-persona som folk liker. Folk flest er vant til Copperfield-tryllekunstneren med kaniner og kopper&baller, så en moderne, hipp tryllekunstner slår veldig godt an blant de yngre.

Han kan underholde bedre enn de fleste, men Derren Brown er den eneste i sjangeren jeg respekterer.

Lenke til kommentar

han kaller seg nå ikke Mindfreak da, det er bare navnet på showet hans, han heter Chris Angel og bruker det også som artistnavn. En av de mest stilfulle moderne magikerne.

Men for min del slår ingen David Copperfield, var og så på han i spektrum for noen år siden :D

Lenke til kommentar

Han kaller seg nå ikke Mindfreak da, det er bare navnet på showet hans, han heter Chris Angel og bruker det også som artistnavn. En av de mest stilfulle moderne magikerne.

Men for min del slår ingen David Copperfield, var og så på han i spektrum for noen år siden :D

BTW: http://youtube.com/watch?v=pRMHmnr4b60&sea...ngel%20revealed

disse type klippene som han selv er med på er bare tull fra hans side :p Se på det som interne spøker.

Lenke til kommentar

Har sett en del på TV-serien «Mindfreak», og serien er nok så underholdende etter min mening. Selv har jeg oppdaget en del tabber. Jeg har for eksempel sett like personer i flere forskjellige episoder. Selv synes jeg Cyril Takayama fortjener mer oppmerksomhet enn Criss. Tar meg også friheten til å rette på alle som har skrevet navnet hans feil. Han heter Criss Angel.

Lenke til kommentar
Har sett en del på TV-serien «Mindfreak», og serien er nok så underholdende etter min mening. Selv har jeg oppdaget en del tabber. Jeg har for eksempel sett like personer i flere forskjellige episoder. Selv synes jeg Cyril Takayama fortjener mer oppmerksomhet enn Criss. Tar meg også friheten til å rette på alle som har skrevet navnet hans feil. Han heter Criss Angel.

6782115[/snapback]

Det er lite imponerende når han bruker stunt-tilskuere. 0 magi faktor :S Har bare sett 3 episoder hittil.

Lenke til kommentar

Alle vet jo at *magien* bare er juks. Det sier seg selv. SELVFØLGELIG er det fake. Er jo ingen som kan være dumme nok til å tro at mannen flyr osv. lol. Men det som også er kommet frem i ettertid er dessverre at hele serien er juks også. "Tilfeldige" på gata er i virkelighteten ansatte osv. Det er masse bloopers and busteds på IMDB forumet blandt annet. For eksempel samme dama som har vært med flere ganger som "tilfeldig person på gata" i forskjellig sminke, klær osv.

De kaller seg illusjonister... men den eneste illusjonen de fleste av dem byr på er illusjonen at publikum ikke er med på leken.

Uansett... så må man ta det i ånden det var ment. Det er virkeligheten bare spesialeffekter. Men det er jo morro å se på og undre. Og det er jo det som er poenget :!:

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar

Det er en ting med David Blaine, som faktisk bruker tilfeldige når han driver på med sine triks. Han er en dyktig mann som ikke trenger flere tagninger og skuespillere for å imponere. Det er mye mer interessant å se på, selv om alle vet at alt er falskt, enn en som vi vet bruker alt fra spesialeffekter til ansatt publikum.

Lenke til kommentar

Chris angel er som alle andre magiker folk, ganske kul til du har sett nok men ikke noe mer en det mener jeg.

Copperfield har samme greia, mye som er kult men vet det er fake, men får personer til og gruble litt når han får tog til og forsvinne og slikt.

David blaine derimot. Idot uten sidestykke. Han var kul da han først startet med kort og levitasjon og litt slikt stash, så begynte han med og stå på en 50 meter høy dings i 24 eller 48 timer så frøys han seg ned i 24 timer, nedgravd levende, henge i et glassbur i en mnde og vere i en glassbolle fylt i vann i en uke (han var litt nære på og slå rekorden i og holde pusten dog) imponerende. Men hvor i pokker er magien?

Han har bare blitt en PR kåt såpekoker som ikke får nok av oppmerksomhet og penger.

Alle kan gjøre de siste stuntene han har gjort med en del trening

(nei jeg har ikke tenkt og gjøre det selv om jeg sier at det er mulig. Jeg kan stå på en høy påle i 24 timer, jeg kan vere i en glassboble med vann, kan sikkert vere nedgravd også. Men jeg har ikke slike behov for oppmerksomhet, pengene derimot hadde vert sweet og hat :) )

Men men, det er da igjen, selvsagt min mening.

"Jammen SCV, du har jo sett alt av david blaine som er mulig og se! Det betyr jo at du elsker han og ikke får nok av han!!11"

Jeg ser magnum P.I også, men elsker det ikke av den grunn.

Og hvordan ellers kan jeg utale meg?

-Fred ut-

Lenke til kommentar

SCV: Blaine er en stor fan av Houdini, og har egentlig innsett at folk flest synes ikke noe særlig om magien til Angel og lignende illusjonister. De forstår at det er snakk om juks, spesielt etter så mange er blitt avslørt til å ha falsk publikum. Derfor har han heller valgt å spesialisere seg som "escape artist", akkurat som helten. Problemet er at disse tingene er utrolig kjedelig, ingen gidder å se på ham slå rekorden i å stå i ro/sitte i en eske. Det er halvveis interessant i en halvtime, før det blir kjedelig.

Han ønsker å sette fokus på å presse kroppen til det ytterste og vise at han er en magiker i Houdinis ånd, da nå som spesialeffekter og falsk publikum er så tilgjengelig kan enhver idiot med kamera og litt penger bli den neste Angel.

Magi er tydeligvis på vei ut, folk lar seg ikke imponere av sånt etter å ha sett SFX på film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...