ivemaole Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Nå skal jeg altså endelig kjøpe meg en ny tv. Sitter med en gammel 28" crt-tv her. Og lengter etter større skjerm, og høyere oppløsning. Jeg tror da jeg skal gå for 37" og jeg har funnet to modeller som virker ganske bra til en ålreit pris.. (13-14000 max) Så jeg lurer da på om dere har noen innspill, anbefalinger eller advarsler å komme med. De to tv'ene jeg har sett på på internett er: Samsung LE37S71 LG 37LC2R Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Spørsmål om kjøp av ny TV passer best under «Kultur > Film/tv > Video». Tråden flyttes derfor dit. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Her er samsungen: https://prisguiden.no/product.php?productId=47808 Og her er LG'n: https://prisguiden.no/product.php?productId=46972 Endret 1. september 2006 av ivemaole Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 For å si det slik er det en grunn til at LG'en er dyrere. Vi har den i butikken og den er syykt fet. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 I en av nettbutikkene var den jo like "billig" som samsungen. Har sett på lg'n på expert, men jeg har ikke sett den samsungen i noen butikk enda... Han jeg prata med på expert hadde ikke hørt om den engang, og blei ganske overraska når jeg viste den til han på pc'n hos expert... Veit du noe mer om den? Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Prøvde å se etter den, men Samsung lister den ikke på sidene sine en gang... Det må være noe galt med den når den er så billig. (?) Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Samsung'en er vel bare ute av produksjon (de har vel kommet med en nyere versjon av det merket), derfor den er billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå