MyBigMouth Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Snakk om å tape på mållinjen... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 om noen skulle mene at jeg bør diskes på grunn av at noen visste hvilket bilde som var mitt, må de nesten si i fra innen midnatt, før jeg legger ut nytt tema. Tommy 6821604[/snapback] Mente ikke at du burde diskes eller noe sånn.. Var fint bilde, derfor du vant. Ville bare si det.. Men samma det (litt seint svart men) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 om noen skulle mene at jeg bør diskes på grunn av at noen visste hvilket bilde som var mitt, må de nesten si i fra innen midnatt, før jeg legger ut nytt tema. Tommy 6821604[/snapback] Mente ikke at du burde diskes eller noe sånn.. Var fint bilde, derfor du vant. Ville bare si det.. Men samma det (litt seint svart men) 6825658[/snapback] Ikke noe galt i at du tok det opp. Det kan jo være greit at vi prøver å unngå slike ting senere. Men i dette tilfellet hadde det neppe noen innvirkning på resultatet! Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg tror egentlig heller ikke at det hadde det..jeg føler kanskje at jeg hadde mest å tape på at folk visste hvilket bilde som var mitt, i og med at jeg lå ganske godt an sammenlagt. Men en regel er jo til for å følges så derfor var jeg uansett klar for å diskes, hvis flertallet skulle mene det var riktig. Så får vi se om noen tar noen gode matbilder da.... Tommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå