Superparanoid Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei! Jeg er helt ny her, og syntes disse konkurransene så veldig gøye ut Kan alle være med eller? Om så; hva om jeg deltar, - og vinner (veldig lite sannsynlig!), hva gjør jeg da? Jeg skal liksom være den som har ansvar for neste konk. og jeg aner ikke hvordan jeg gjør det? 6791019[/snapback] Så lenge du klarer å poste ting her, klarer du også å arrangere konkurranse... Og hvis du skulle få problemer er det sikkert flere som er villige til å hjelpe til, inkludert undertegnede. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kan vi legge ramme/tekst på bildet, eller skal det være rent? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kan vi legge ramme/tekst på bildet, eller skal det være rent? 6791763[/snapback] Det er opp til deg Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det er ingen vits i å utsette innleveringsfristen denne helgen om det utelukkende er til glede for meg. Har ikke tid likevel. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kan ikke delta før helgen om 2 uker Men da stiller jeg friskt med nytt kamera, og da er jeg med etter å ha vært ute i mange mange uker Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvordan er det med å stemme når man er med i konkurransen? Har egentlig regnet med det ikke var lov. Men kanske det bør presiseres i reglene. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 jeg har alltid antatt at man kan stemme selv om man er med, enten man stemmerpå seg selv eller andre. Tommy Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Da foreslår jeg at det skrives i reglene. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Hvordan er det med å stemme når man er med i konkurransen? Har egentlig regnet med det ikke var lov. Men kanske det bør presiseres i reglene.6797378[/snapback] Det er nok lov å stemme selv om man deltar! Vi trenger nemlig alle de stemmene vi kan få Er enig at det godt kan bli presisert i reglene! Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Fristen for innlevering er i morgen, 20.00, ikke sant? Jeg har sendt inn allerede, men har ikke fått noen bekreftelse enda..men det gjør ikke noe så lenge fristen er i morgen.. Tommy Lenke til kommentar
magneska Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Fristen for innlevering er i morgen, 20.00, ikke sant? Jeg har sendt inn allerede, men har ikke fått noen bekreftelse enda..men det gjør ikke noe så lenge fristen er i morgen.. Tommy 6797662[/snapback] Fristen er i morra kl. 20.00 ja! Lenke til kommentar
magneska Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Ikke så altfor mange bidrag foreløpig! Dessuten glemte en av dere å legge med bildefila! Har sendt denne personen en PM, og håper at vedkommende tar kontakt før det er for sent! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Da var vi klare, eller? Edit; Gidd å endre tidspunkt da Endret 4. september 2006 av MyBigMouth Lenke til kommentar
magneska Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Nå er bidragene lagt ut! Regner med at det dukker opp en poll senere!? God stemming! Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Morgengave for han og henne var jo hysterisk da Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Eneste dumme med det bilde er at sikkert mange veit hvem som har tatt det.. Man skal jo på en måte være anonym Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 om noen skulle mene at jeg bør diskes på grunn av at noen visste hvilket bilde som var mitt, må de nesten si i fra innen midnatt, før jeg legger ut nytt tema. Tommy Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Gratulerer med en fortjent seier Tdale! Jeg vil ikke diske deg, tror nok folk stemte på bildet ditt fordi de likte det best, ikke fordi de visste at det var deg. Husk for øvrig å underrette faaeri når neste tema er lagt ut. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 will do Jeg får vente til de nærme seg midnatt, selv om jeg har nytt tema klart.. Tommy Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Nytt emne er lagt ut Endret 7. september 2006 av Tdale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå