Lidskjalv Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Med utgangspunkt i dette VG innslaget spør jeg: Har mobiltelefonityrraniet gått for langt? Burde vi gjøre som BH-brennerene på 70-tallet, vise mobilen hvor skapet skal stå? Hva annet burde havne på bålet i samme slengen? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Brenn VG sier nå jeg. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Brenn VG sier nå jeg. 6780136[/snapback] Haha! Du pleier å være en slu jævel, Skarstad, men nå kunne jeg ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Helt enig, brenn VG. Mobiltelefonen er bare helt genial synes nå jeg. Får tak i personer lett, kan koble meg opp på mailen, styre brukerkontoen min gjennom ssh med mer. Det er nesten som en multikniv med mange funksjoner. Bruker den til å styre macen også gjennom salling clicker. Mobilen er bare helt genial med andre ord. For ikke å glemme blogg funksjonen i de nye SE telefonene. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Mobil er greit ,men jeg pleier å slå av min mobiltelefon når jeg er på ferie. Er utrolig deiliå leve uten mobiltelefon . internett , forum , irc.. Man føler seg fri til å gjøre aå mye mer. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Orddelere kan vel også brennes på bålet. Helvetes verk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå