edvinalex007 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hei! Jeg har fått problemer med internettet mitt. Det hele startet når jeg begynte å bruke/kjøpte trådløs router. Siden jeg startet å bruke det....blir nette helt ustabilt,"går av og på" hele tiden. Hva kan problemet være? Håper på svar. På forhånd takk. Edvin Lenke til kommentar
itjohansen_no Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hvilken type trådløs router har du? Et generelt tips er å oppgradere firmware til nyeste versjon. Mvh ITJohansen.no Lenke til kommentar
edvinalex007 Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Hei Jeg bruker D-link Takk for rask respons! Lenke til kommentar
itjohansen_no Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Personlig så liker jeg ikke D-Link, der er mye problemer med D-Link. Jeg anblefaler LinkSys WRT54G. Hvilken D-Link modell har du og fikk du oppgradert firmwaren? Mvh ITJohansen.no Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Bruker du programvaren som fulgte med det trådløse kortet eller windows sitt innebygde? Om du bruker det som følger med kortet så er det anbefalt å slå av windows sitt innebygde (2 programmer som gjør samme jobb er sjeldent bra). Turning off Wireless Zero Configuration Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvordan arter problemet seg? Mister du signalet eller bare kontakten mot nettet? Hvordan er signalstyrken? Det du kan prøve er å bytte kanal. Det kan være forstyrrelser på den kanalen du bruker. Bytt til en kanal som er minst 3 kanaler unna. Kan også være lurt å oppgradere firmware som andre her nevner. Du kan også prøve å koble maskinen direkte til modemet og se om du får samme problem da, isåfall er problemet internett linjen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå