Gå til innhold

NetCom med gratis videotelefoni ut året.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I perioden frem til 1. januar 2007 gjennomfører vi en kundepilot for å kvalitetssikre tjenesten. Det betyr at du ringer kostnadsfritt med videotelefoni i Norge.

 

Oversatt: "for å gjøre folket avhengig så lar vi dem holde på gratis litt til.

 

Jeg må si at videotelefoni virker veldig tåpelig på meg, stå med telefonen opp foran ansiktet :p

Lenke til kommentar

Henger meg på den.

Med tanke på den elendige 3G dekningen i Norge også, så byr det mer på problemer enn moro. Se bare på dobbeltmodusen på Nokia 6280/N70/N81 osv osv :p

Kan til og med bli problemer med å ringe ut ved vanlig GSM.

 

Men ikke så stor flopp som MobilTV.

 

//Lars

Lenke til kommentar

Synes videotelefoni er kjekt å ha, har flere ganger fått sett på lillejenta mi mens jeg sitter på jobben. Har også sendt video fra konserter osv til madammen som var hjemme. På N70 er det bare å dra ned dekselet og bruke kameraet bak når dette skal gjøres, da ser man også selv hva man filmer :)

 

Så videotelefoni kan i noen tilfeller være riktig så kjekt :)

 

Får også ønske NetCom velkommen etter med dette tilbudet.

Lenke til kommentar

SmartTalk mente jeg da, akkurat bestilt så jeg husker jo ikke forskjellen på navnene...

 

Bestilte i en fei fordi det var gratis etablering ut august, og hva skjer idag 1.september? Vips, gratis etablering ut september! Sånt er vel faktisk ikke lov?

 

Edit: Men det virker jo faktisk som det er gratis med SmartTalk også! Er vel kontantkort og liknende det ikke gjelder da. Tenkte at e-faktura ikke telte som faktura :)

Endret av Vannjenta
Lenke til kommentar

Hehe, da skjønner eg!

 

Det gjelder nok for SmartTalk også :thumbup:

 

Apropo gratis etablering; NetCom har hatt det helt siden april... Er nok mange kunder som har bestilt i siste liten og trudd de har vært heldige, for så å se at netcom har forlenget kampanjen... Kall det gjerne lureri!

Endret av Huni
Lenke til kommentar
Veldig mange tunghørte og døve som synes videotelefoni er helt supert

6781502[/snapback]

 

Egentlig ikke.. Altfor laggete, det varierer person til person egentlig. Nesten ingen av oss gidder å betale for 3g, men vi bruker 3g nå fordi det er gratis.

 

I Danmark og Sverige er det ikke gratis nå lenger og nesten ingen døve bruker 3g lenger

Lenke til kommentar
Veldig mange tunghørte og døve som synes videotelefoni er helt supert

6781502[/snapback]

 

Egentlig ikke.. Altfor laggete, det varierer person til person egentlig. Nesten ingen av oss gidder å betale for 3g, men vi bruker 3g nå fordi det er gratis.

 

I Danmark og Sverige er det ikke gratis nå lenger og nesten ingen døve bruker 3g lenger

6783071[/snapback]

 

Ok, kjenner ingen selv, men så noen som hadde gått ut i media og anbefalt 3G, men om videoppløsningen er dårlig og det er mye lagg så skjønner jeg godt at mange av dere ikke bruker det allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...