Pasient Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Lørdag 2. september er det i Harstad det skjer. Statoil fyller 30 år i byen og markerer dette med en maratonkonsert på hele 7 timer på Havnepromenaden. Konserten starter klokken 17.00. Til gratiskonserten kommer: Kaizers Orchestra, Ane Brun, Sandra Lyng Haugen, Marthe Valle, Adjagast og sist men ikke minst . "Gitarkameratene" som består av Espen Lind, Kurt Nilsen, Alejandro Fuentes og Askill Holm. Så, er det noen som skal dit? Og er det noen som vet når Kaizers skal spille? Jeg orker ikke å dra dit tidlig bare for å høre på masse band jeg ikke liker. Jeg vil se Kaizers og thats it Endret 31. august 2006 av Pasient Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Nå måtte jeg humre litt, Sandra Lyng Haugen? Trodde hun bare hadde den sangen med han ene fyren fra Eqiles eller noe sånt, ikke si at det er den som skal framføres? Selv om jeg har mulighet til å dra dit så dreper jeg tanken med en gang. Skulle vurdert det hvis jeg fikk kaste egg på Alejandro Fuentes, ekle gutten Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Jeg gir meg faen i resten. Jeg vil se kaizers Men jeg finner jo faen ikke ut av når de skal spille.. :o Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kaizer var vel det eneste på den lista som kunne vært kult å se. At folk fortsatt betaler Sandra for å opptre skjønner jeg ikke, er vel pga alle kidsa da Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Sikkert noe sånt. Vil bare se kaizers, men jeg finner jo ikke ut når de begynner. Det står at konserten begynner klokka 17:00, men for alt jeg vet kan kaizers komme på scena klokka 21:00.. :o Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Var der..så Kaizers, elsket Kaizers, Kaizers bynte vell klokka ti eller noe i den duren...gud jeg elsker Kaizers Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg betaler for å se Sandra, np! Synd jeg har flyttet sørover...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå