Multekrem Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Synes muligens vi skulle hørt om Trond Sollied var lysten på landslagsjobben, han er egentlig det eneste brukbare alternativet vi har ved siden av Hareide. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Støttes med all min unike og subjektive magefølelse. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Ivar Morten Normark som trener, han gjorde det jo supert med samelandslaget. "Norges" eneste tittel Endret 22. november 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Du glemmer at han er norlænning, så han har nok vært i hvert eneste høl nord for Dovre. :!: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hareide går om han er klok, for lar han seg overtale - og så misser også neste kvalik, sitter han igjen som skikkelig syndebukk. To misser må nesten holde, såpass krav bør det være, og det tror jeg Hareide selv kommer til å innse. Om han hadde vært klar på å fortsette hele tia, hadde det vært annerledes. Men med den fram og tilbake/tvil-holdningen, gjør han best i å gå Utenlandsk trener er jeg ikke tilhenger av. Det er prøvd før uten hell. Det måtte i såfall vært en av ypperste klasse, og det får vi vel neppe. Har hele tiden hatt tro på Sollied, og så det som en skuffelse da det ble Hareide istedenfor. Ville heller ikke hatt tro på K T Eggen - om det ikke var for Drillos uttalelse. Drillo har alltid visst hva han snakker om bedre enn noen, og bare derfor bør det noteres. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hareide går om han er klok, for lar han seg overtale - og så misser også neste kvalik, sitter han igjen som skikkelig syndebukk. To misser må nesten holde, såpass krav bør det være, og det tror jeg Hareide selv kommer til å innse. Om han hadde vært klar på å fortsette hele tia, hadde det vært annerledes. Men med den fram og tilbake/tvil-holdningen, gjør han best i å gå Utenlandsk trener er jeg ikke tilhenger av. Det er prøvd før uten hell. Det måtte i såfall vært en av ypperste klasse, og det får vi vel neppe. Har hele tiden hatt tro på Sollied, og så det som en skuffelse da det ble Hareide istedenfor. Ville heller ikke hatt tro på K T Eggen - om det ikke var for Drillos uttalelse. Drillo har alltid visst hva han snakker om bedre enn noen, og bare derfor bør det noteres. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Denne tråden kan vel snart døpes om til "Den lille/store EM-tråden". Jeg kommer til å heie på Italia og Tsjekkia. Har ikke noen ordentlige grunner. Har bare litt sansen for dem. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Denne tråden kan vel snart døpes om til "Den lille/store EM-tråden". Jeg kommer til å heie på Italia og Tsjekkia. Har ikke noen ordentlige grunner. Har bare litt sansen for dem. Den er jo allerede den "lille". " " " " " " "" " " "" " <- Get it? Har ikke noe spesielle å holde med. Jaja. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nå er jo kvaliken over. Denne tråden kommer uansett til å dreie seg mer og mer om selve EM. Derfor tenkte jeg at den kunne bytte navn til enten "Den lille EM-tråden" eller "Den store EM-tråden". Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Syns det er lurere å starte en ny tråd når EM begynner å nærme seg. Husker vi hadde en fancy VM-tråd med mye info osv, så hvis noen gidder å ta seg tiden til å lage noe lignende, hadde jo det vært flott. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tyskland vinner EM. De slår Sveits i finalen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tyskland vinner EM. De slår Sveits i finalen. Av en eller annen grunn fikk det der meg til å se for meg to murvegger som spiller fotball mot hverandre. Lenge leve mine egne fordommer ^^ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 De vinner på straffer ja. Ble sjarmert av Tysklands lag i VM. Er vel en tradisjon av meg å holde med vertsnasjonen(e). Så lenge det ikke er sluttspill i Italia så er det en grei tradisjon. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Russland vinner hele greia. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Nå som hverken Norge eller England er med, syntes jeg at det er rett og rimelig å holde med Sverige.. Hadde det vært Danmark som var der derimot, hadde jeg heller heid på de tre andre lagene i Danmarks gruppe De har alltid så frekk holdning ovenfor det norske landslaget, og vi spiller gøy eller kjedelig fotball, og det går meg på nervene... Eller heia EU? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Arild "hulk" haugen - big guy Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Arild "hulk" haugen - big guy Ble skuffa når jeg hørte om kallenavnet hansitt ja. har brukt dette som nerdenavn siden før han så sin første benk... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hellas vant sist, mot alle odds, kanskje Russland skal gjenta bragden? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Hva faen.. Blir ikke Norge andre-seed likevel? Det er jo litt kjipt da.. Til VM-kvalikk altså.. Endret 23. november 2007 av Armageddon Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Nei, det var straffen for Tyrkia-kampen. Når jeg ser på 1. og 2. seed-gruppene skal vi ha rimelig flaks for å komme oss til VM. EDIT: Kun gruppevinnerne går direkte videre. De 8 beste (av 9) gruppe-toerne må ut i play-off. Snøballsjans for Norges del. Kanskje like greit at Hareide sitter over denne kvaliken også så kan vi få inn ny trener med tilhørende heving av prestasjonene til neste EM-kvalik. Sukk, begynner å bli lenge til det blir interessant med landslagsfotball igjen... Endret 23. november 2007 av tendilenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå