Delvis Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja skal vel godt gjøres om akkurat Ivers orker holde nivået fram til den tid (er 31 år), men det er jo spillere på gang Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Faen så irriterende, bare 1 mål om å gjøre. Selv om det ga en viss spenning så hadde det i ettertid føltes bedre om Tyrkia vant noe grusomt over Bosnia. Menmen, Norge fortjente ikke å komme til EM, selv om det hadde vært veldig gøy. Når de ikke klarer å slå verken Tyrkia eller Hellas, så er det ikke synd på dem. Kommer hvertfall til å bli et merkelig EM....siden England dreit seg ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ja, dette blir merkelig EM. Men kom Portugal videre? Da sier jeg bare, HEIA PORTUGAL. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Like greit at vi ikke nådde frem. Det som gjør resultatene perfekte, er at mitt andre fotballhjemland, England, snublet. Da tror jeg faktisk at jeg med letthet kutter ut TV-tittingen, neste sommer, og kan prioritere pulingen heller. Endret 22. november 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Godt poeng. Det kan jo ikke være et skikkelig EM uten England. Uansett hvilken keeper de setter til å vokte målet, ender det med tabber... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Godt poeng. Det kan jo ikke være et skikkelig EM uten England. Uansett hvilken keeper de setter til å vokte målet, ender det med tabber... EM uten England går fint det, de hadde ikke vunnet uansett. Må være tidenes dårligste landslag tatt i betraktning ligaen de har. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 For å ikke snakke om den sinnsykt sterke troppen de kan stille med. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 EM til sommeren kommer til å bli en forglemmelig affære. Så, bør Hareide trekke seg? Selv Semb maktet å få Norge til et sluttspill. Drillo maktet mer enn ett sluttspill før der igjen. Hareide har hatt to forsøk og feilet begge gangene. Hjemmestatistikken vår er jo alt for dårlig. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Trodde Hareide hadde fått tre forsøk jeg. EM04, VM06 og nå EM08. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 EM04 var det vel Semb som bommet på? Om jeg ikke er blitt helt senil nå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Stemmer det. Til tross for økende mistillit forble Semb i sjefsstolen også i den påfølgende EM-kvalifiseringen, hvor Norge til slutt kapret andreplassen bak Danmark, og måtte ut i «playoff» mot Spania. I den første kampen, som ble spilt i Spania, ble det et knepent 2-1-tap, hvilket sørget for optimisme foran returkampen på Ullevaal. Returkampen ble imidlertid et mareritt. Spanjolene var best i absolutt alt, og vant til slutt 3-0. Dermed ble det ikke noe EM-sluttspill, og etter denne kampen valgte Semb å gå av. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Aldri likt Hareide særlig egentlig, og liker han ikke så mye bedre nå heller.. Synes Sollied bør få sjansen, eller en utenlandsk trener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det er to menn som kan ta oss til VM: Guus Hiddink eller Otto Rehhagel. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Så, bør Hareide trekke seg? Svar ja. Og du begrunner det godt selv. NFF har som uttalt mål å kvalifisere seg til ethvert VM/EM. Nå har Hareide fått sjansen to ganger og bomma. At spillerne vil beholde ham bør tillegges marginal vekt og er direkte idiotisk etter Tyrkia-kampen hvor Hareide viste at han knapt får frem noe av det som bor i enkelt-spillerne. Men de har jo en plass på laget, så.... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det er to menn som kan ta oss til VM: Guus Hiddink eller Otto Rehhagel. Leo Beenhakker! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Mons Ivar Mjelde. Men han får "dere" ikke. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tsk. Det var Martin Andresen som skaffa gullet. Og han fikk "vi". Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 skal norge til VM trenger vi Gud Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Eller en korrupsjons-skandale i Tyrkia eller Hellas. Men tror ikke det skjer med det første.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Så for meg Mourinho som Norges landslagssjef jeg Det kunne blitt... ja, spesielt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå