the_odd Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Carew er den beste spilleren Norge har. Carew er oppskrytt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Og hvorfor i helvette spiller Caræv hver JÆVLA kamp??Han scorer mål,ja stemmer..mange mål..når da?...tette luftveier og dum som ett esel...snublefoooooooooot! Hehe, man skal være rimelig dum når en kommer med et slikt spm. "Hvorfor spiller Carew hver jævla kamp", du er en fin en du, takk for latteren. OMG Du får søke på trener jobben du da,du som har så jævla peiling. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 England kommer dessverre til å greie det, jeg har det bare på følelsen. De har alle marginene med seg i andre omgang nå. 2-2 nå Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Carew er den beste spilleren Norge har. Carew er oppskrytt Carew er god. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 England kommer dessverre til å greie det, jeg har det bare på følelsen. De har alle marginene med seg i andre omgang nå. 2-2 nå Jeg visste det. Fin pasning av Beckham. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Og hvorfor i helvette spiller Caræv hver JÆVLA kamp??Han scorer mål,ja stemmer..mange mål..når da?...tette luftveier og dum som ett esel...snublefoooooooooot! Hehe, man skal være rimelig dum når en kommer med et slikt spm. "Hvorfor spiller Carew hver jævla kamp", du er en fin en du, takk for latteren. OMG Du får søke på trener jobben du da,du som har så jævla peiling. Mer peiling enn deg hvertfall, liten tvil om det. "Hvorfor spiller Rooney for England?" "Hvorfor spiller Kaka for Brasil?" Get my point? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Joda,for du kan sammenligne Carew med viktigheten som Rooney eller Kaka. For Carew er jo MINST like god som Rooney Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Norge hadde i alle fall kommet til EM i drittkasting på forum... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Joda,for du kan sammenligne Carew med viktigheten som Rooney eller Kaka. For Carew er jo MINST like god som Rooney Lol dummen, du skjønte så absolutt IKKE poenget mitt. Tenkte på deres verdi i deres respektive landslag og land generelt. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Joda,for du kan sammenligne Carew med viktigheten som Rooney eller Kaka. For Carew er jo MINST like god som Rooney Når man samenligner Norge med Brasil og England så kan man jo godt si det. Han er for Norge hva en Rooney er for England. Carew kan jo vinne kamper nesten på egenhånd, men de to siste kampene har han ikke prestert optimalt, noe som skyldes skadeavbrekk samt en forkjølelse. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja,det er jo DET som lager mål Ett lag uten Carew scorer INGEN mål dessverre.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jaja, da var ikke Norge gode for EM-sluttspillet. Lurer bare på en ting: Hvorfor får egentlig Tyrkia lov til å være med i EM? Det er vel bare ca. 10% av landet som er i Europa. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg håper England kommer videre! Skikkelige supportere og et godt lag. Har alltid holdt med de. Bare flame meg, me mitt engasjement for Norge er ikke på topp. Selv om jeg syntes det er utrolig surt at vi ikke kommer med.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Går de videre med 2-2? Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jaja, da var ikke Norge gode for EM-sluttspillet. Lurer bare på en ting: Hvorfor får egentlig Tyrkia lov til å være med i EM? Det er vel bare ca. 10% av landet som er i Europa. mange andre lag som for være med som ikke ligger i Europa... Australia får være med i Asia mesterskapet... så det er bestemt, så de skal få være med i en turnering Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Mener de bare trengte ett poeng. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Kroatia 3-2! *Gledesrus* Endret 21. november 2007 av iRoman Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jaja...3-2 nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hahaha! Jeg ler litt jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå