Lurvefranzen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Speakeren leder sanger under kampen. Syderuropeisk supporterkultur er flotte greier, hæ.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Nå ser det virkelig mørkt ut for England. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Speakeren leder sanger under kampen. Syderuropeisk supporterkultur er flotte greier, hæ.. La akkurat merke til det, sære greier. Hadde blitt ein smule irritert av sånt. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 norge 4-1 til ingen jævla nytte..hvorfor spilte vi ikke sånn mot Tyrkia? FAEN Fordi Tyrkia har 80 millioner innbyggere og ikke består av lærere og postbud.....? Nei, nå blir det sayonara til Norge i enda en kvallik. Nå gidder jeg ikke følge kampene deres mer. De dreit seg ut i 2002, 2004 , 2006 og nå i 2008. Fordi de har så mye penger at de blåser i det. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ibisevic inn for Bosnia..Sterk offansiv spiller, jaja..Bosnia har ikke planer om å holde på 1-0 i alle fall Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 norge 4-1 til ingen jævla nytte..hvorfor spilte vi ikke sånn mot Tyrkia? FAEN Fordi Tyrkia har 80 millioner innbyggere og ikke består av lærere og postbud.....? Nei, nå blir det sayonara til Norge i enda en kvallik. Nå gidder jeg ikke følge kampene deres mer. De dreit seg ut i 2002, 2004 , 2006 og nå i 2008. Fordi de har så mye penger at de blåser i det. Medgangssupportere er alltid koselige. Gå og lek ett annet sted. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 På en måte er det litt morsomt at England sansynligvis ikke kommer med i EM. Men samtidig elsker jeg å se det engelske landslaget spille, er litt trist om de ikke kommer med for å være ærlig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Skulle ikke forundre meg om Tyrkia og Bosnia samarbeidet, samme ulla hele gjengen. Muslimske bosnere har tyrkisk blod, så om de samarbeider ville det ikke forundret meg... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Å se på England nå. Er som å se på Norge på sitt verste. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Skulle ikke forundre meg om Tyrkia og Bosnia samarbeidet, samme ulla hele gjengen. Muslimske bosnere har tyrkisk blod, så om de samarbeider ville det ikke forundret meg... når Bosnias og Tyrkias trenere er kompiser(?) så er det ikke så langt unna sannheten det dere nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Tror ikke vi skal anklage Bosnia for korrupsjon, men det er uansett synd at vi ryker. Det er vår egen feil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, det er sjølvsagt kjipt at me ikkje blir med, men tenkt på heile det britiske folket, snakk om nedtur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, det er sjølvsagt kjipt at me ikkje blir med, men tenkt på heile det britiske folket, snakk om nedtur. Hva det britiske folket føler, gjør meg ingenting. Da synes jeg heller synd på spillerne, men så er det jo deres egen feil at de har havnet i denne ukomfortable situasjonen. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, det er sjølvsagt kjipt at me ikkje blir med, men tenkt på heile det britiske folket, snakk om nedtur. Sitter på Skype med en engelskmann nå, og han er ikke så veldig happy for å si det slik. Dog kan man se på den lyse siden; mindre trøbbel i Østerike av engelske hooligans. Selv om det ikke er det samme uten dem. Faktisk. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 norge 4-1 til ingen jævla nytte..hvorfor spilte vi ikke sånn mot Tyrkia? FAEN Fordi Tyrkia har 80 millioner innbyggere og ikke består av lærere og postbud.....? Nei, nå blir det sayonara til Norge i enda en kvallik. Nå gidder jeg ikke følge kampene deres mer. De dreit seg ut i 2002, 2004 , 2006 og nå i 2008. Fordi de har så mye penger at de blåser i det. Medgangssupportere er alltid koselige. Gå og lek ett annet sted. Nei, her er det så fint å leke.... Skjønner ikke at noen orker å bry seg med landslaget lenger. De ler av supporterne. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, det er sjølvsagt kjipt at me ikkje blir med, men tenkt på heile det britiske folket, snakk om nedtur. Sitter på Skype med en engelskmann nå, og han er ikke så veldig happy for å si det slik. Dog kan man se på den lyse siden; mindre trøbbel i Østerike av engelske hooligans. Selv om det ikke er det samme uten dem. Faktisk. de drar uansett..for å fucke opp det som er der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvem ler av supporterne? Foreslår at du avslutter trollingen, spesielt på en kveld som dette. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jepp, morgendagens overskrifter blir morsomme vedder på at Carson blir hengt ut som fy... wh1te: Det du sier er jo riktig, Norge rota EM bort gang på gang, og hjemlandet mitt er ikke særlig bedre... Og jeg tenkte ikke på korrupsjon, men det er lettere for bosnere å se sine "egne" i EM enn nordmenn... Så kanskje de spiller litt mer "vennlig"... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvem ler av supporterne? Foreslår at du avslutter trollingen, spesielt på en kveld som dette. Trolling? Jeg sier hva jeg mener om de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvem ler av supporterne? Foreslår at du avslutter trollingen, spesielt på en kveld som dette. Trolling? Jeg sier hva jeg mener om de. Hvem ler av supporterne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå