Pañolada Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) 3-1, Mifsud, dårlig forsvarspill. EDIT: o.O nå ble det fight Endret 21. november 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Mifsud jo... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vi kan jo takke keeperene våre for dette, syns nå jeg. Jaja, ballen er rund og blabla, 40 minutter igjen så. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Nei,vi begynner IKKE på den hvem har skylda diskusjonen igjen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hva er det med England og keepere?! For en kamp dette vil bli! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Nei,vi begynner IKKE på den hvem har skylda diskusjonen igjen Å joa?? Please? *Be til "Gud" om at Bosnia kan komme seg over på Tyrkias halvbane og spille ball* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg synes eeekstremt synd på Carson. Hvis England ryker på den så stakkars mann. Det er ekstremt vanskelig å være keeper i en kamp der du nesten ikke har ballkontakt. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Faen skvetter litt hver gang det sier pling og det kommer opp sånn skorings grien ned i hjørne Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hva er det med England og keepere?! For en kamp dette vil bli! England ryker idag. Crouch enslig spiss, haha. Carson Richards-Campbell-Lescott-Bridge Barry SWP-Gerrard-Lampard-J. Cole Crouch Dårligste engelske landslaget jeg har sett på lenge. Fy faen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Dere aner ikke hvor glad jeg er akkurat nå. England 0 : 2 Kroatia. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvor lenge er det spilt i England kampen? Hvem scorte for Kroatia? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg får ikke TV-signaler nå! Andre med samme problem? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Dere aner ikke hvor glad jeg er akkurat nå. England 0 : 2 Kroatia. hva er det med deg og å håpe på England tap? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Satset penger eller noe kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Haha, de engelske kommentatorene klamrer seg til de samme halmstrående som de norske. "As it stands now, England is through. Russia haven't scored against Andorra." Tror de virkelig at Andorra holder nullen? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Dere aner ikke hvor glad jeg er akkurat nå. England 0 : 2 Kroatia. hva er det med deg og å håpe på England tap? Jeg kommer fra Russland, så vil si at det er ganske naturlig. Først kommer det norske landslaget, så det russiske. Håper dere skjønner nå. Haha, de engelske kommentatorene klamrer seg til de samme halmstrående som de norske. "As it stands now, England is through. Russia haven't scored against Andorra." Tror de virkelig at Andorra holder nullen? Hehe, jeg er tilbake på jorda akkurat nå. Tror egentlig at England klarer å få med seg poeng i kveld. Russland har ikke scoret engang. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Fjøra presiserte å si at Bosnia har kommet med flere halvsjanser,så det øyner håp personlig tenker jeg og sende en *takkegave* til Thomas Myhre som skal leveres på døra av Espen Lie HERREGUD, slutt å skyld på Thomas Myhre, er langt ifra bare hans skyld dette..HELE landslaget spilte ræv mot Tyrkia når det gjaldt, og der var ikke Myhre involvert en gang. Myhre er en god keeper, har alltid likt han, at han gjør slike tabber har INGENTING med saken å gjøre at landslaget aldri klarer å prestere når det virkelig gjelder Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jaja, er kun 1 mål til Bosnia så er me innanfor, men Tyrkia kjem til kjempe til siste slutt. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Dere aner ikke hvor glad jeg er akkurat nå. England 0 : 2 Kroatia. hva er det med deg og å håpe på England tap? Jeg kommer fra Russland, så vil si at det er ganske naturlig. Først kommer det norske landslaget, så det russiske. Håper dere skjønner nå. Ja ok, da skjønner jeg Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 HERREGUD, slutt å skyld på Thomas Myhre, er langt ifra bare hans skyld dette..HELE landslaget spilte ræv mot Tyrkia når det gjaldt, og der var ikke Myhre involvert en gang. Myhre er en god keeper, har alltid likt han, at han gjør slike tabber har INGENTING med saken å gjøre at landslaget aldri klarer å prestere når det virkelig gjelder Å gjøre tre fatale feil på to kamper er grunn nok til at han må bære en del av skylda for at vi er et poeng bak å kvalifisere oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå