Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "lille" EM-kvalik tråden!

hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg synes eeekstremt synd på Carson. Hvis England ryker på den så stakkars mann. Det er ekstremt vanskelig å være keeper i en kamp der du nesten ikke har ballkontakt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Haha, de engelske kommentatorene klamrer seg til de samme halmstrående som de norske.

"As it stands now, England is through. Russia haven't scored against Andorra."

Tror de virkelig at Andorra holder nullen?

Lenke til kommentar
Dere aner ikke hvor glad jeg er akkurat nå. England 0 : 2 Kroatia. :D

hva er det med deg og å håpe på England tap?

Jeg kommer fra Russland, så vil si at det er ganske naturlig. Først kommer det norske landslaget, så det russiske. Håper dere skjønner nå.

Haha, de engelske kommentatorene klamrer seg til de samme halmstrående som de norske.

"As it stands now, England is through. Russia haven't scored against Andorra."

Tror de virkelig at Andorra holder nullen?

Hehe, jeg er tilbake på jorda akkurat nå. Tror egentlig at England klarer å få med seg poeng i kveld. Russland har ikke scoret engang.

Lenke til kommentar
Fjøra presiserte å si at Bosnia har kommet med flere halvsjanser,så det øyner håp :p

personlig tenker jeg og sende en *takkegave* til Thomas Myhre som skal leveres på døra av Espen Lie

HERREGUD, slutt å skyld på Thomas Myhre, er langt ifra bare hans skyld dette..HELE landslaget spilte ræv mot Tyrkia når det gjaldt, og der var ikke Myhre involvert en gang. Myhre er en god keeper, har alltid likt han, at han gjør slike tabber har INGENTING med saken å gjøre at landslaget aldri klarer å prestere når det virkelig gjelder

Lenke til kommentar
Dere aner ikke hvor glad jeg er akkurat nå. England 0 : 2 Kroatia. :D

hva er det med deg og å håpe på England tap?

Jeg kommer fra Russland, så vil si at det er ganske naturlig. Først kommer det norske landslaget, så det russiske. Håper dere skjønner nå.

Ja ok, da skjønner jeg :)

Lenke til kommentar
HERREGUD, slutt å skyld på Thomas Myhre, er langt ifra bare hans skyld dette..HELE landslaget spilte ræv mot Tyrkia når det gjaldt, og der var ikke Myhre involvert en gang. Myhre er en god keeper, har alltid likt han, at han gjør slike tabber har INGENTING med saken å gjøre at landslaget aldri klarer å prestere når det virkelig gjelder

Å gjøre tre fatale feil på to kamper er grunn nok til at han må bære en del av skylda for at vi er et poeng bak å kvalifisere oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...