Jefe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Noen som vet om det går an å bestille kampen via internett? Har ikke viasat Bruk P2P Care to elaborate? http://livesport247.com/ Jeg bruker det mye. Funker bra. Jeg bruker livesport247 hele tiden. Funker perfekt. Flere her som skal se England - Kroatia? Edit: Ser første omgang av Norge kampen først her å. Endret 21. november 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg har tenkt å se England-kampen. Første omgang av Norge først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 samma hær, går Tyrkia kampen på tv? det blir switching ikveld Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 samma hær, går Tyrkia kampen på tv?det blir switching ikveld Tror den går på Canal+ Sport 2. Er ikke sikker. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Noen som vet om det går an å bestille kampen via internett? Har ikke viasat Bruk P2P Care to elaborate? http://livesport247.com/ Jeg bruker det mye. Funker bra. Jeg bruker livesport247 hele tiden. Funker perfekt. Flere her som skal se England - Kroatia? Edit: Ser første omgang av Norge kampen først her å. Må du ikke betale der da? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Norge - Malta går på Viasat4 Tyrkia - Bosnia går på SportN Englands kamp går på Sport 2 elns? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg kommer nok til å se på Tyrkia-Bosnia istedetfor Malta-Norge. Sannsynligvis en mer spennende kamp pluss at den nesten er viktigere enn Norges kamp. Norge-Malta regner jeg med er en sikker seier. Det jeg faktisk er litt småredd for er at Bosnia vinner og Norge taper mot Malta. Lenke til kommentar
dlarah Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hei jeg lurte bare på om det var mulig å se kveldens kamp over internett gratis? Siden jeg ikke har kanalen som skal til for å kunne se den på tv...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Må du ikke betale der da? Jo. Prøv å ikke quote mer enn 2-3 innlegg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Lurer på om jeg skal se Tyrkia-kampen istede for Norge.. Får se. Tyrkia vinner nok greit her ja, Bosnia klarer jo ikke ha ballen i laget..... Endret 21. november 2007 av Stine Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Makan til elendig avslutning av Iversen... Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Iversen viser klasse Lenke til kommentar
operg Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Lurer på om jeg skal se Tyrkia-kampen istede for Norge.. Får se. Tyrkia vinner nok greit her ja, Bosnia klarer jo ikke ha ballen i laget..... Jasså? Db.no sier "Det første kvarteret har vært oppløftende sett med norske øyne. Bosnia har stort sett hatt god kontroll". Edit: Få inn Helstad. Noe er galt når den soleklare toppscoreren i eliteserien ikke spiller fra start i (minst?) to kamper på rad. Endret 21. november 2007 av operg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Lurer på om jeg skal se Tyrkia-kampen istede for Norge.. Får se. Tyrkia vinner nok greit her ja, Bosnia klarer jo ikke ha ballen i laget..... Jasså? Db.no sier "Det første kvarteret har vært oppløftende sett med norske øyne. Bosnia har stort sett hatt god kontroll". Edit: Få inn Helstad. Noe er galt når den soleklare toppscoreren i eliteserien ikke spiller fra start i (minst?) to kamper på rad. Ikke det jeg så, men så lenge de holder nullen spiller det jo ingen trille. Jeg har ikke sett en Bosnia sjanse mot mål. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Makan til flott avslutning av Iversen.... EDIT: og lekkert innlegg av Storbæk Endret 21. november 2007 av tendilenz Lenke til kommentar
operg Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Mål gitt Edit: og nok et mål :o Endret 21. november 2007 av operg Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Latvia scoret mot Sverige og. Dette ser ut som kvelden der det meste kan skje. Om Tyrkia får inn et mål så tror jeg det er kjørt. Er det noe tyrkerne kan så er det og holde på ledelsen. Norge har allerede vunnet i Malta.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vel, då er mykje opp til Bosnia og Tyrkia. Me har sjølvsagt ikkje vunnet, men tapar me etter å ha leda 2-0 er det like greit. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvordan endte forrige kamp mellom Bosnia og Tyrkia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå