Nevnarion Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tyrkia er hvertfall langt i fra så gode som de var når de tok bronse i VM for fem år siden. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Men de er langt unna et i det hele tatt hermetegn dårlig lag. Selv om de også er jævla ujevne. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) blir snart lei av og holde motet oppe for norge. Hvordan klarer de å tape gang på gang mot "dårlige lag" når det gjelder. Er Tyrkia et dårlig lag sier du? Du kan faen meg ikke mye om fotball. Sier ikke at "tyrkia" ikke er gode men nå tenker jeg også tidligere mot de andre lagene. Norge kommer aldri lenger en gruppespill :/ ? Si meg hvor skrev jeg at tyrkerne var dårlige, jeg synes de har et bra lag. Men når det står så mye på for norge + hjemmebane så bør det være seier. Endret 20. november 2007 av General_Skurf Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvorfor Tyrkia i hermetegn nå da? Mener du ikke Tyrkia nå? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Men whatever... Noen som vet hvor eg kan se kampen? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tror Tyrkerne fullt mulig kan avgi poeng mot Bosnia. Norge har jo spillt sånn ca. like bra som Tyrkia, og Bosnia tok 3 poeng på Ullevaal. Tyrkia er ikke så veldig stabilt lag, men i teorien skal de være såpass rutinerte at de får til å dra dette i land. Om de ikke gjør det, tror jeg det blir tomme tribuner i VM-kvalikk og . Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg har bestemt meg for å være optimist, nytter ikke å dvele ved det som kunne blitt. Nå skal vi knuse Malta og Bosnia tar poeng fra Tyrkia! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Vi for håpe på bosnia, norge bør/eller har vell kampen i boks. Vi må jo heie litt, vær med å syng:) Norge er et vakkert land Med fjell og daler Hav og strand Men våre vintrer kan bli kalde Grønne slør og nakne trær Varsler at en tid er nær Som byr på spenning for oss alle Våre beste menn Skal Ut i strid igjen (Kom igjen gutta!) Vi gir alt Alt for Norge Ofrer alt Om vi må Vi er Røde, Hvite, Blå Hele kampen ut skal vi stå på For Norge Vårt fedreland Vikingene satte spor Røver folk som kom fra nord Men vi har endret våre baner Fra vårt hjem på Ullevaal Reiser vi med nye mål Og vi er bedre enn de aner Våre beste menn Drar Ut i strid igjen Vi gir alt Alt for Norge Ofrer alt Om vi må Vi er Røde, Hvite, Blå Hele kampen ut skal vi stå på For Norge Vårt fedreland Lojaliteten er total Vi sloss med høy moral For Norge Vi gir alt Alt for Norge Ofrer alt Om vi må Vi er Røde, Hvite, Blå Hele kampen ut skal vi stå på For Norge Vårt fedreland One for all All for Norway So come on It's time to play Dressed in Red, white and blue To the very end we'll see it through For Norway In every Way One for all All for Norway So come on It's time to play Dressed in Red, white and blue To the very end we'll see it through For Norway In every Way One For All All For Norway So Come on It's time to play Dressed in red, white and blue To the very end we'll see it through Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) ...Røver folk som kom fra nord ... Det skal vel være "Røverfolk som kom fra nord"? Endret 20. november 2007 av tendilenz Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 hehe stemmer. Tror ikke jeg hadde husket hele teksten selv. Det er jo klipp og lim =) Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Derfor kan det gå: 1. Tyrkia driter seg ut i store og viktige kamper. I forrige EM-kvalik fikk de playoff mot Latvia (!) og tapte. I sist VM-kvalik ble de slått ut av Sveits. 2. Bosnia kjemper om å bli tredjeseedet i VM-kvaliken (trekkes på søndag). De bør helst unngå tap mot Tyrkia for å få til det. 3. Tyrkia har slitt kraftig mot antatt dårligere motstandere i kvaliken. De greide bare uavgjort mot Moldova og Malta. De tapte også hjemme mot Hellas. 4. Tyrkia tapte mot Bosnia i den førte kampen. Bosnia tok også 3 poeng mot Norge borte. Endret 20. november 2007 av kilik Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Seedingen til VM-kvalik er vel allerede klar? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nå har jeg satt 40kr på at Norge kvalifiserer seg. Var jo bare 6.00 i odds. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Seedingen til VM-kvalik er vel allerede klar? Har fortått det slik at alle gruppespillkampene teller med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Derfor kan det gå: 1. Tyrkia driter seg ut i store og viktige kamper. I forrige EM-kvalik fikk de playoff mot Latvia (!) og tapte. I sist VM-kvalik ble de slått ut av Sveits. 2. Bosnia kjemper om å bli tredjeseedet i VM-kvaliken (trekkes på søndag). De bør helst unngå tap mot Tyrkia for å få til det. 3. Tyrkia har slitt kraftig mot antatt dårligere motstandere i kvaliken. De greide bare uavgjort mot Moldova og Malta. De tapte også hjemme mot Hellas. 4. Tyrkia tapte mot Bosnia i den førte kampen. Bosnia tok også 3 poeng mot Norge borte. 5. Tettey er vraket. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Og hvooor går kampen Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Helvette Det samme som jeg tenkte, har TV3 men Viasat 4 funker ikke her. Så for pokker, må jeg sitte og tvinne tommeltotter på VGNett... Jeg vil se kamp! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg kommer nok til å se på Tyrkia-Bosnia istedetfor Norge-Malta. Hvor og når er det man kan se den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå